Notepad++: Visning af html-tags indeni <?p~
Fra : Preben Nielsen

Dato : 30-06-11 14:25

Efter at mine tekster
er blevet ændret til
<?php echo InsRef('<p>...tekst + diverse html tags ...</p>'); ?>
er alt mellem
<?php echo InsRef(
og
); ?>
i Notepad++ blevet gråt, dvs. der er ikke længere
farvedifferentiering, som der ville være, hvis koden var foruden <?php
echo InsRef(' osv.
Heller ikke ved at klikke på tags kommer der nogen farvemarkering.

Det naturligvis en kæmpe ulempe, og da jeg fra pålidelig kilde ved, at
det kan lade sig gøre at klikke på et html tag og derved fremkalde
farver for diverse ting i den forbindelse, vil jeg spørge om nogen
kender til den indstilling i Notepad++ der kan gøre farvemarkeringen
mulig?

Jeg har seneste version 5.9.2.

/Preben

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 30-06-11 21:32

Preben Nielsen skrev:

>kender til den indstilling i Notepad++ der kan gøre farvemarkeringen
>mulig?

Hvad har du valgt ved "Sprog"

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Preben Nielsen

Dato : 16-07-11 02:58

On 30 Jun., 22:32, "Ivan V. Klattrup" <ivan.klatt...@gmail.com> wrote:

> Hvad har du valgt ved "Sprog"

Jeg skal først beklage, at jeg ikke har svaret, men mit indlæg fremgik
ikke under http://groups.google.com/group/dk.edb.internet.webdesign.html
som er der jeg læser inden jeg tog på ferie d. 3., og jeg er så først
nu vendt hjem og kan nu se indlægget. (Jeg mener at jeg prøvede at
poste 3-4 gange, men kan aktuelt kun se to).

Mht. valgt sprog: Jeg har ikke valgt noget under Sprog, har slet ikke
forholdt mig til den menu.

/Preben