Windows Live Mail lukker ned..
Fra : JL med unger

Dato : 30-06-11 20:24

Min nye Pc kører Win 7 64, og jeg har installeret Windows Live, Men min Live
Mail driller mig.
Når jeg får en mail fra Facebook, så genstarter Live Mail.

Er der nogen derude der har et godt råd ???

JL

Fra : Martin Ploug

Dato : 01-07-11 05:20

"JL med unger" skrev i meddelelsen

[...]

Brug evt. Thunderbird i stedet. Det løser ikke problemet med Windows Live
Mail,
men du kan da prøve Thunderbird https://www.mozilla.org/da/thunderbird/

Fra : Carl Drud

Dato : 01-07-11 17:12

"JL med unger" <no_spamatall@hotmail.com> writes:

> Min nye Pc kører Win 7 64, og jeg har installeret Windows Live, Men
> min Live Mail driller mig.
> Når jeg får en mail fra Facebook, så genstarter Live Mail.
>
> Er der nogen derude der har et godt råd ???

Det er vist et FB/Live Mail problem. Der står noget om det i linket
nedenfor.

http://www.facebook.com/topic.php?uid=20531316728&topic=35275#topic_top

--
Carl

Fra : Carl Drud

Dato : 01-07-11 17:16

"Martin Ploug" <mploug@pc.dk> writes:

> Brug evt. Thunderbird i stedet. Det løser ikke problemet med Windows
> Live Mail,

Udemærket råd. Den kan i modsætning til WLM også indsætte et ">" tegn
ved den citerede text.

Men der er nogen der har lavet en WML Quotefix:

http://www.dusko-lolic.from.hr/wlmquote/

--
Carl