Forskellige priser
Fra : Andreas Andersen

Dato : 30-06-11 20:00

I dag kørte jeg forbi en frisør, der tilbød klipning til 1,25 kroner
gange ens kropsvægt i kilo. Kropsvægt har ikke meget med mængde hår på
hovedet at gøre, så det studsede jeg over. Men der er jo masser af
forskellige rabatter til børn, unge, pensionister, kvinder der kommer
gratis ind på diskoteker, X gange din vægt i rabat på
fitnessmedlemskabet, din alder i rabat på briller osv.

Må man praktisere den slags prisdifferentiering lige så tosset man vil?
Hvad med f.eks. forskellige priser baseret på religion, hudfarve eller
seksualitet?

--
Andreas

Fra : Roderiet

Dato : 01-07-11 09:33

Hej der Ja, og det er noget slemt lort for jeg vejer 125 kg. netto
mhv Niels F.

Fra : Jubi

Dato : 01-07-11 09:46

"Roderiet" <niels-astrid@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
> Hej der Ja, og det er noget slemt lort for jeg vejer 125 kg. netto

Hvad vejer du så i fakta?

--
Tårnet: Delta 351, trafik jeres klokken 10, 6 kilometer.
Delta 351: Tårn, giv os et andet tip, vi har digitale ure.

Fra : alexbo

Dato : 01-07-11 10:03

"Roderiet" skrev

> Ja, og det er noget slemt lort for jeg vejer 125 kg. netto

Ja det havde være bedre at veje 175 kg.

mvh
Alex Christensen