Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Protræt clean up
Fra : Mr. D

Dato : 30-06-11 17:02

Jeg har brug for et billigt / gratis program, der kan lave en hud clean up,
så huden bliver helt smooooooth.
Èn forslog mig at prøve dette program. Jeg downloadede en trial version, og
kunne meget simpelt få et rigtigt pænt resultat. Jeg kunne dog ikke gemme
billedet, og der stod TRIAL henover det.

http://www.portraitprofessional.com/
Programmet koster FEMHUNDREDE DOLLAAAAAARS!!!

Nogen, som har et andet godt forslag?

(Sekundært: kan det lade sig gøre at lave med PS elements 7,0?)

Simon

Fra : Kurt Kjær Jensen

Dato : 30-06-11 18:22

Den 30-06-2011 18:01, Mr. D skrev:
> [...]
> gemme billedet, og der stod TRIAL henover det.
>
> http://www.portraitprofessional.com/
> Programmet koster FEMHUNDREDE DOLLAAAAAARS!!!

Se den rigtige pris på $39.95 under Buy - de 500$ er vist en
præmiekonkurrence...

--
Vh Kurt

Fra : Mr. D

Dato : 01-07-11 15:09

"Kurt Kjær Jensen" skrev i meddelelsen

> Se den rigtige pris på $39.95 under Buy - de 500$ er vist en
> præmiekonkurrence...

Ups! Tak