Firefox 5 og google
Fra : Vidal

Dato : 30-06-11 12:38

Jeg har lige (fået) installeret Firefox 5 og nu har jeg
mistet alle mine google-bogmærker.

Irriterende!

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 30-06-11 13:14

Den 30-06-2011 13:38, Vidal skrev:
> Jeg har lige (fået) installeret Firefox 5 og nu har jeg
> mistet alle mine google-bogmærker.

Jeg ved ikke, hvad Google-bogmærker er for noget, men måske
du blot skal have opdateret en udvidelse? Måske Google Toolbar?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Hjælp til computeren og internettet:

Fra : Vidal

Dato : 30-06-11 20:20

Den 30-06-2011 14:14, Kim Ludvigsen skrev:

> Jeg ved ikke, hvad Google-bogmærker er for noget,

With Google Bookmarks, you can save shortcuts to your favorite webpages and
navigate to them in seconds. Unlike browser bookmarks that are stored on a
single computer, Google bookmarks are stored in your Google Account. This means
you can access them from any computer with an Internet connection from the Toolbar

http://www.google.com/support/bookmarks/bin/answer.py?answer=174971

> men måske du blot skal have
> opdateret en udvidelse? Måske Google Toolbar?

"Google Toolbar for Firefox kunne ikke installeres, da den ikke
er kompatibel med Firefox 5", som de selv udtrykker det.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 30-06-11 20:31

Den 30-06-2011 21:19, Vidal skrev:

> With Google Bookmarks, you can save shortcuts to your
> favorite webpages and navigate to them in seconds. Unlike
> browser bookmarks that are stored on a single computer,

De har måske ikke hørt om sync-funktionen i Firefox.

> "Google Toolbar for Firefox kunne ikke installeres, da den ikke
> er kompatibel med Firefox 5", som de selv udtrykker det.

Så er det blot et spørgsmål, hvor hurtig Google er til at få
opdateret toolbaren. Hvis du ikke kan vente, kan du snyde
lidt. Der findes flere udvidelser, der kan tilside
versionstjekket, så en udvidelse får lov at køre, selvom den
ikke er udgivet til en bestemt version. Fx denne:
https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/add-on-compatibility-reporter/

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Omfattende guide til hjemmesideprogrammet KompoZer:

Fra : Vidal

Dato : 01-07-11 10:33

Den 30-06-2011 21:31, Kim Ludvigsen skrev:
> [...]
[...]
> [...]
> udvidelser, der kan tilside versionstjekket, så en udvidelse får lov at køre,
> selvom den ikke er udgivet til en bestemt version. Fx denne:

Tak for dit svar.

--
Venlig hilsen,

Vidal