Google søgninger bliver viderestillet
Fra : Claus Skaarup (Arbej~

Dato : 30-06-11 10:19

Hej

Jeg har fået noget snavs på min computer der gør at søgninger af og til
bliver viderestillet til denne adresse: searching4all.it.cx

Søger jeg på ovenstående domæne i google bliver jeg viderestillet til
http://msdn.microsoft.com/en-us/aa570318.aspx og det forstår jeg SLET ikke.

Er der nogle der kan hjælpe?

Mvh. Claus

Fra : Jacob Gaarde

Dato : 30-06-11 13:03

On Thu, 30 Jun 2011 11:18:59 +0200
"Claus Skaarup (Arbejde)" <claus@limfjordsteatret.fejl> wrote:

> [...]
> bliver viderestillet til denne adresse: searching4all.it.cx
>
> Søger jeg på ovenstående domæne i google bliver jeg viderestillet til

prøv denne så :

https://duckduckgo.com/?q=searching4all.it.cx

//Jacob Gaarde
//Dont reply to my (apparent) e-mail address. Instead Use
//e-mail : jgaarde <at> gmail <dot> com
<http://www.linkedin.com/in/jacobgaarde>

Fra : Henrik Eriksen

Dato : 04-07-11 18:46

"Jacob Gaarde" <jgaarde@gmail.com> skrev (blandt andet) i meddelelsen news:20110630140334.6603c737@jag-tp...

> //Jacob Gaarde
> //Dont reply to my (apparent) e-mail address. Instead Use
> //e-mail : jgaarde <at> gmail <dot> com
> <http://www.linkedin.com/in/jacobgaarde>

Jeg ved godt det ikke er god skik at kommentere folks signatur, men det undrer mig at du beder folk skrive til en anden email end
den tilsyneladende - og at de alligevel er ens(?)