Indbakke som første side i Micr. Outlook 2~
Fra : Per Andreasen

Dato : 21-06-11 13:46

Jeg har engang haft min Microsoft Outlook 2007 (fra Officepakken) til at
åbne direkte i "Indbakke". Det gør den desværre ikke mere. Nu åbner den i
"Private mapper". Hvordan vælger jeg selv den funktion, jeg vil have som
åbningsside?

På forhånd tak Per Andreasen

Fra : Martin Ploug

Dato : 21-06-11 17:26

"Per Andreasen" skrev i meddelelsen

[...]

Hej

Jeg har fundet denne vejledning:
http://tinyurl.com/6zspn5o

godt nok til en gammel Outlook-version, men måske princippet er det samme?

Fra : Max

Dato : 21-06-11 18:07

Hej Per

> [...]
> at åbne direkte i "Indbakke". Det gør den desværre ikke mere. Nu
> åbner den i "Private mapper". Hvordan vælger jeg selv den funktion,

Hvis du trykker på Private Mapper, ja så skulle du på den side der
kommer kunne vælge et punkt der hedder Tilpas Outlook Idag,
her fjerner du krydset i Gå direkte til Outlook i dag ved start.
Denne vejledning er fra en 2003, men jeg håber 2007 ligner.

Max

Fra : Per Andreasen

Dato : 21-06-11 19:29

[...]

Mange tak til Martin og Max. Begges råd løste til fulde mit problem. Jeg
vidste, at jeg kunne stole på jer.
mvh Per