Mere forsikring!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-06-11 02:56

En piberygende beboer i den bygning jeg bor i,
har åbenbart også problemer med et forsikrings
selskab!

Han nævnte det da jeg stødte på ham, på vej ned
til bageren for at hente kaffe!

Er det bare mig eller er folk blevet mere uærlige og
ulogiske efter det politiske parti DF er kommet i tinget?

Før i tiden hørte man da ikke så meget og forsikringsselskaber der
begik bedrageri!

Han sagde godt nok ikke noget om bedrageri!
Men jeg ved selv fra den klage, og den skade jeg første gang i mit liv
skulle have en erstattning for*, er både det jeg klagede over og
navnet på den jeg klagede over
lavet om!
*(Jeg har forresten fornylig klaget over noget andet og
krævet en erstatning, det er åbenbart heller ikke noget
som folk plejer at få en erstatning for)

Det virker som typisk DF!

Det kan også godt være det bare er standard!

Endnu en grund til at det kvante mekaniske
mareridt er ægte!

(jeg har meldt forsikringsselskabet til politiet, men de bliver bare
gjort til nogle sindsyge, og gør brand i balle eller noget alligevel!
Sådan de ved de har fået en
røvfuld og ballerne brænder!)

Jeg sendte anmeldelsen til politiet via nempost!

Da, for det første understøttes windows vista 64 bit
Ikke af nemid, og Danid er åbenbart ude af stand
til at lave en applikation til android styresystemet
der virker med nemid!

Nordea's applikation virker ellers fint!
(det er en nemid løsning)

Bortset fra at for at betale regninger bliver jeg
nød til at bruge min PC!
(netforbindelse via easytether)

Så Nempost er en alternativ måde at sende email på
som er signeret og krypteret med Nemid!

Nå, men det er heldigvis endnu ikke lykkedes
at gøre mig til en Nazist,Perverser,Alkoholiker eller
Pillemisbruger!

OnTopic da en stor del af det jeg har været udsat for
i de foregående år har været politisk motiveret!

Sane Peter

Fra : Preben

Dato : 25-06-11 10:09

Den 25.06.2011 kl. 10:55 skrev Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com>:

> En piberygende beboer i den bygning jeg bor i....

[cut, a lot of crap...]

Hvad snakker du egentlig om?

--
mvh/Preben

Fra : Per

Dato : 25-06-11 15:07

Preben wrote:

> [cut, a lot of crap...]
>
> Hvad snakker du egentlig om?

Han er spammer og svarer aldrig på indlæg.

Glem ham....

/ Per