Ledig plads i MC garage/værksted fællesska~
Fra : Søren Lindholt

Dato : 29-06-11 04:02

Hej, vi har ledig plads i vores fine MC garage/værksted central i Aalborg..
Varmt vand, lys, varme, og divers andre faciliteter.
Ring eller skriv for fremvisning osv...

slh@rulleguitar.dk
6062 4411

Hilsen Søren, motortosse mm....

Fra : Steen Gruby

Dato : 29-06-11 13:51

On Wed, 29 Jun 2011 03:01:36 -0700 (PDT), Søren Lindholt
<slindholt@gmail.com> wrote:

Hej Søren.

>Hej, vi har ledig plads i vores fine MC garage/værksted central i Aalborg.
>Varmt vand, lys, varme, og divers andre faciliteter.
>Ring eller skriv for fremvisning osv...

Nå også du er her endnu min søn spruthus ,-)
--
Steen Gruby
Ducati Paso 750

Fra : Martin Sørensen

Dato : 29-06-11 16:49

On 29-06-2011 14:51, Steen Gruby wrote:
> On Wed, 29 Jun 2011 03:01:36 -0700 (PDT), Søren Lindholt
> <slindholt@gmail.com> wrote:

Jeg ser datoen som 1/1-1970 - mystisk. Tænkte at det måske var et
'spøgelse' som var dukket frem igen, med hjælp fra Google Groups.

> Nå også du er her endnu min søn spruthus ,-)

Hvis jeg stadig boede i Aalborg ville jeg være meget interesseret, men
er flyttet til storbyen, og da der er ca. 250km plus en færgesejlads
herfra, så er det nok lidt upraktisk.

--
Mvh. Martin