Prøver lige her
Fra : tiperi

Dato : 27-06-11 15:56

Brugte i nogen tid motorcykelgalleri.dk. Magen til børnehave skal man
lede længe efter. Så prøvede jeg dette motorcykelforum.dk, som mest at
alt virker som en lukket kreds rygklappere man ikke kan blive en del
af. Fælles for dem begge er at brugerne alle er klogere end alle andre
i universet, trods utallige fejlagtige informationer.

En af mine bekendte anbefalede så dette forum, og sagde at her fås en
seriøs behandling og gode svar. Så nu prøver jeg

Min maskine hugger i forhjulet ved bremsning. Skiverne er nu udmålt,
og er begge snor-lige. Klodserne er forsøgt skiftet uden dette hjalp.
Nogen ideer for jeg er ved at være blank?

Med tohjulede hilsner

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 28-06-11 15:41

Hvad mener du med "hugger" ? Hvis du mener at bremseevnen kommer pludseligt
i stedet for gradvist, kunne det være rust i kaliberen. Hvis maskinen har
stået stille længe, kan der dannes en ring af rust. bare en tanke

--
Carsten (3600)
gunstig lejlighed...

Fra : frølårsraketten

Dato : 28-06-11 15:52

"tiperi" <thonbogade@gmail.com> skrev:

>En af mine bekendte anbefalede så dette forum, og sagde at her fås en
>seriøs behandling og gode svar. Så nu prøver jeg

Hvis du ønsker en seriøs behandling, er det mindste du kan gøre, at svare på
de indlæg du fik i din forrige tråd.

°/¥\°
«=(Ô)=»
[] Pierre

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 28-06-11 15:59

Rolig nu..... At tiperi har startet en ny tråd er sikkert bare en
begynderfejl...

--
Carsten (3600)
gunstig lejlighed...

Fra : frølårsraketten

Dato : 01-07-11 16:40

"Carsten Finn Rasmussen" <cfr@c.invalid> skrev .

> Rolig nu..... At tiperi har startet en ny tråd er sikkert bare en
> begynderfejl...

Jeg er helt rolig nu...Tiperi har jo osse svaret nu på sin forrige tråd