Nyt visir, Schuberth R1
Fra : M.L.

Dato : 24-06-11 17:00

Hej NG,

Jeg havde stillet min Schuberth R1 på bagsædet af min Honda i dag og kom så til at skubbe til den så den røg ned på asfalten. Den må være landet på det åbne visir, for der kom en ordentlig ridse og tappen i den ene siden der holder visiret inde i hængslet knækkede af. Så den står vist på nyt visir - er der nogen der ved hvor i Kbh området man kan købe sådan ét?

Tak,

ML

Fra : HO

Dato : 25-06-11 07:28

"M.L." skrev i meddelelsen
[...]
Hej
Kan du ikke købe den, der hvor du købte hjelmen ??

Venlig hilsen
Hans Olsen

Fra : Rene Joergensen

Dato : 25-06-11 08:53