Farveskiftende visir
Fra : Søren Larsen

Dato : 24-06-11 17:55

Erfaringer med subj. ønskes. Er det noget værd, kan det erstatte
solvisir/solbriller? Fås det til alle hjelme eller er det kun udvalgte
mærker? Kan det sameksistere med pinlock eller lign.?

Alternativt, hvilke hjelmmærker fås med solvisir. Jeg har selvfølgelig
selv kigget men det er ikke altid åbentlyst og tilsyneladende svært at
finde på alm. hjelme (ikke flip-up).

/Søren

Fra : Dan \"748\" Dethlefs~

Dato : 24-06-11 18:30

Den 24-06-2011 18:55, Søren Larsen skrev:
> Erfaringer med subj. ønskes. Er det noget værd, kan det erstatte
> solvisir/solbriller? Fås det til alle hjelme eller er det kun udvalgte
> mærker? Kan det sameksistere med pinlock eller lign.?

Bruger Pinlock ProtecTINT
http://www.pinlockshop.co.uk/pl/pinlock-new-products
i min Arai RX-7 GP
Det bliver fint mørkt når solen skinner og helt lyst i mørke, indtil
videre er jeg meget tilfreds med det

Her ses det i aktion
http://dethlefsens.dk/download/foto/2011-06-22_PadborgPark_DD_01.jpg

--
Dan "748" Dethlefsen
748 - KLR250 - GPZ500S

Fra : Jim Andersen

Dato : 27-06-11 10:10

Søren Larsen wrote:
> Alternativt, hvilke hjelmmærker fås med solvisir.

Bl.a. Schubert og Caberg har indbygget sol-brille. Både i deres flip-up og
alm. hjelme.

/jim