Bremseklodser til CBR 600 F1
Fra : h

Dato : 21-06-11 12:22

Hej,

Skal til omsyn i morgen med min CBR 600 F1, og skal nok bruge nye
klodser foran inden da, men kan ikke lige finde nogen der har dem hjemme.

Har fundet følgende hos T-Hansen, ikke ment som en permanent løsning,
men nogen ide om de vil passe ?

http://www.thansen.dk/product.asp?c=5462127168&n=-1329786428&pn=-1329786426

Der står de passer på model 's' Men den kan jeg da ikke lige finde ret
meget om....

Min cykel er en CBR 600 F fra 87. Kan i øvrig se på Luis.de at de nævnes
com CBR600 pc-et-eller andet. Hvad er min ? pc19, pc21, pc35 ????
Stelnummere er 2006658 - hvis et kan hjælpe.

/Henrik

Fra : Hans Joergensen

Dato : 21-06-11 13:32

h wrote:
> [...]
> com CBR600 pc-et-eller andet. Hvad er min ? pc19, pc21, pc35 ????
> Stelnummere er 2006658 - hvis et kan hjælpe.

Ifølge google burde de nærmere se sådan her ud;
http://www.thansen.dk/product.asp?c=5462127168&n=-1329786428&pn=-1329786427

Du kan ikke nå at pille en af dem ud og kigge på den inden du kører
forbi TH?

// Hans

Fra : h

Dato : 21-06-11 13:46

Hej Hans,

Nej jeg kan ikke pille dem af inden :(

De klodser du henviser til, er langt fra mine iflg. model og årgang....

Men kan godt se hvor jeg google rundt nu, at de kan se ud både som dem
jeg fandt, og dem du har fundet...

Men til gengæld passer de både til f1 og fs1 - tror jeg tager chancen...
De kan jo leveres tilbage igen hvis det er.

/Henrik

Fra : Hans Joergensen

Dato : 21-06-11 14:46

h wrote:
> Men til gengæld passer de både til f1 og fs1 - tror jeg tager chancen...
> De kan jo leveres tilbage igen hvis det er.

Køb et sæt af hver? ;)

// Hans

Fra : Dan \"748\" Dethlefs~

Dato : 21-06-11 19:45

Den 21-06-2011 13:21, h skrev:

> Min cykel er en CBR 600 F fra 87. Kan i øvrig se på Luis.de at de nævnes
> com CBR600 pc-et-eller andet. Hvad er min ? pc19, pc21, pc35 ????

En CBR600 F1 er en PC19

det burde være disse
http://www.thansen.dk/product.asp?c=5463332094&n=-1329786428&pn=-1329786426

--
Dan "748" Dethlefsen
748 - KLR250 - GPZ500S

Fra : Dan \"748\" Dethlefs~

Dato : 21-06-11 19:47

Den 21-06-2011 20:44, Dan "748" Dethlefsen skrev:

> En CBR600 F1 er en PC19

og ser sådan ud
http://www.louis.de/_3099e5ac3c5e2acaebdccaaa218aab4858/index.php?topic=bikedb&article_context=bikedb&anzeige=0&CONTENT=technik&typ_id=PC19

--
Dan "748" Dethlefsen
748 - KLR250 - GPZ500S

Fra : Armand

Dato : 21-06-11 22:48

Den 21-06-2011 20:47, Dan "748" Dethlefsen skrev:

> og ser sådan ud
> http://www.louis.de/_3099e5ac3c5e2acaebdccaaa218aab4858/index.php?topic=bikedb&article_context=bikedb&anzeige=0&CONTENT=technik&typ_id=PC19

Jup!
Køb dem alene på årgangen.
Klodserne med to øjer ligner som jeg husker dem til Honda's mangeårigt
brugte to-stemplede caliber (á også F2'erens)

--
Armand.

Fra : h

Dato : 22-06-11 08:37

Tak for alle svar.

Det VAR dem fra THansen der var markeret med model 'S' og det viste sig
at der var dobbelt så meget belægning som de gamle, så det gjorde nok
ikke noget at få dem skiftet.

OG nu kan jeg bremse - smart.

Tak igen.

/Henrik med en nysynet CBR 600 F1 - PC19 ;)

Fra : Armand

Dato : 23-06-11 12:31

Den 22-06-2011 09:37, h skrev:
> [...]
>
> Det VAR dem fra THansen der var markeret med model 'S' og det viste sig
> at der var dobbelt så meget belægning som de gamle, så det gjorde nok

Hvilket fabrikat var de?

Lidt sund skepsis:
Test dem nu en ekstra gang i vådt føre, så dét (i givet fald) ikke
overrasker dig under en regnfuld tur!

--
Armand.

Fra : Richard

Dato : 25-06-11 08:24

On 21 Jun., 14:21, h <hhandre...@XXXgmailXXX.com> wrote:

> [...]
> klodser foran inden da, men kan ikke lige finde nogen der har dem hjemme.
>
> Har fundet f lgende hos T-Hansen, ikke ment som en permanent l sning,

Til en anden gang: En rigtig god oversigt finder du hos EBC
Brakes:http://www.ebcbrakes.com/

I deres bremsekatalog lister de både klodser pr cykel / originalt part
no. og klodser 'where used'. Så kan du lettere finde klodser ud fra,
hvilke cykler de ellers bliver brugt på

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : h