Hundepsykolog blev frikendt
Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 19-06-11 09:55

http://lokalavisen.dk/hundepsykolog-blev-frikendt-/20110618/artikler/704279948/1051

Mads Christian Jørgensen fra Freerslev slap for bødestraf for at kalde sig
hundepsykolog, men han må en tur i Landsretten

Læs mere:
http://hilleroed.lokalavisen.dk/hundepsykolog-blev-frikendt-/20110618/artikler/704279948/1030#ixzz1Pi6dw6Ci

Fra : Benny Mortensen

Dato : 20-06-11 06:33

"(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯)" <la@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Mads Christian Jørgensen fra Freerslev slap for bødestraf for at kalde sig
> hundepsykolog, men han må en tur i Landsretten

Sådan ifølge Dansk Psykologi forening, er det altså umuligt at blive
Hundepsykolog, for der er ingen muligheder for at blive udlært, da der IKKE
findes en Hundepsykolog, med en Kandidatgrad indenfor faget...

Så det rejser igen det meget psykologiske spørgsmål, som en psykolog gerne
må prøve at besvare...

Hvad kom først.... Hønen eller Ægget ?????

Men jeg begynder at forstå hvor ordet Psyko-Ikke-Rigtigt-Klog kommer fra
))))

M.V.H....Benny..

Fra : Allan Vebel

Dato : 20-06-11 11:20

(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) skrev:

> slap for bødestraf for at kalde sig hundepsykolog,
> men han må en tur i Landsretten

Jeg kalder mig for computerpsykolog, så jeg bliver
sikkert også hevet i retten

--
Allan Vebel
http://vebel.dk | http://html-faq.dk

Fra : Benny Mortensen

Dato : 20-06-11 16:38

"Allan Vebel" <spam@do.not> skrev i en meddelelse

> Jeg kalder mig for computerpsykolog, så jeg bliver
> sikkert også hevet i retten
>
> --
> Allan Vebel
> http://vebel.dk | http://html-faq.dk

Ja jeg har også en der går og ruger over tingene,
Så hun må jo være en æg(te)psykolog...
Nå nej, tro ikke på mig, det er en and...
Men den er lige som rygter, hurtig i vendingen..
Derfor er det en Løbeand...

Var det ikke meget psykologisk )

M.V.H....Benny..