Dokumentation af Avidemux bugs - Three eas~
Fra : runeofdenmark@hotmai~

Dato : 25-06-11 16:18

Her er en ganske nem måde at få Avidemux til at gå ned. Tro endelig
ikke, det er det eneste fejl i programmet, eller at det er det eneste
program på Linux, som har sådanne fejl. Langt de færreste apps bliver
rettet for fejl. Nogensinde.

Step:

1: http://imageshack.us/f/849/skrmbillede.png/
2: http://imageshack.us/f/215/skrmbillede1.png/
3: http://img98.imageshack.us/img98/3158/skrmbillede2.png

Tadaaaa-aaah!

MVH
Rune Jensen

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 25-06-11 23:35

runeofdenmark@hotmail.com writes:

> [...]
> ikke, det er det eneste fejl i programmet, eller at det er det eneste
> program på Linux, som har sådanne fejl. Langt de færreste apps bliver

Chancen er større hvis du fejlmelder det...

Fra : Steen Suder

Dato : 26-06-11 10:09

Den 26-06-2011 00:17, runeofdenmark@hotmail.com skrev:
> [...]
> ikke, det er det eneste fejl i programmet, eller at det er det eneste
> program på Linux, som har sådanne fejl. Langt de færreste apps bliver

Hvad er er spørgsmålet?

--
Steen Suder

Fra : runeofdenmark@hotmai~

Dato : 30-06-11 08:19

On 26 Jun., 11:09, Steen Suder <sfs_news_s...@suder.dk> wrote:

> Hvad er er spørgsmålet?

Spørgsmålet var noget i retning af, hvorfor jeg mener, at de fleste
apps i Linux sutter, og det kommer af en længere diskussion før denne.
Desværre ødelægger Google Groups lidt morskaben ved at opdatere indlæg
med to dages interval.

De bugs jeg omtaler, gælder så i særlig grad video apps, hvor jeg har
fundet graverende fejl i Openshot, KDENlive, Cinelerra og Avidemux for
bare at nævne nogle stykker. Jeg har ikke oplevet helt den samme
tendens til bugs i musiksoftware til Linux. Men jeg har heller ikke
brugt det så intensivt.

MVH
Rune Jensen

Fra : Søren A Christensen

Dato : 30-06-11 20:28

On 2011-06-30 16:18, runeofdenmark@hotmail.com wrote:

> [...]
> bare at nævne nogle stykker. Jeg har ikke oplevet helt den samme
> tendens til bugs i musiksoftware til Linux. Men jeg har heller ikke

Så vælg dog et operativsystem der understøtter de opgaver du har.

Opensource software er ikke gratis, du betaler ved at hjælpe med
aftestning og fejlrapportering, dokumentere anvendelse, og evt. donere
penge til udviklerne.

/Søren

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 30-06-11 15:52

runeofdenmark@hotmail.com writes:

> Desværre ødelægger Google Groups lidt morskaben ved at opdatere indlæg
> med to dages interval.

Det har været nævnt før. Brug en rigtig usenetklient, og sunsite.dk som
server.

Fra : Jesper Lund

Dato : 02-07-11 00:49

Søren A Christensen wrote:

> Opensource software er ikke gratis [..]

Enig, det er langt vigtigere at det er frit.

--
Jesper Lund