MS Windows
briani 27239
Win 7 Skifte bruger
Fra : Olfert

Dato : 28-06-11 19:31

Min PC er udstyret med flere brugerkonti. Det er tilsyneladende ikke muligt
at skifte den brugerkonto PC'en skal logge ind på ved genstart. Den bliver
med med at logge på en konto der er oprettet af sælger.
Jeg har prøvet at skifte brugerkonto, logge af og vælge en anden konto og
maskinen kører fint på den valgte konto til genstart hvor den logger på den
........ sælgers ....... brugerkonto. Der er ikke tilknyttet password til
nogen af kontoerne.
Der må være et flueben et eller andet sted. Jeg har blot ikke fundet det
endnu.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 27-06-11 20:35

"Olfert" <no@mail.dk> skrev i meddelelsen
> Det er tilsyneladende ikke muligt at skifte den brugerkonto PC'en
> skal logge ind på ved genstart.

på samme måde som med andre Windows verioner:

Skriv

control userpasswords2

i Kør eller Søg i Start-menuen.

Jan

Fra : Olfert

Dato : 30-06-11 23:02

Har hørt om control userpasswords2 bla. for at slette "log-on" scriptet men
fandt ikke nogen rubrik for "standard bruger". Er der noget jeg har overset?