MS Windows
briani 27239
Upgrade til win7?
Fra : RK

Dato : 27-06-11 18:33

Har Compaq SR5621SC med Vista, kan ikke rigtig finde ud af om jeg skal ofre
en windows 7 home edition på dyret!
Er der nogen der kan fortælle mig om det vil være omkostningerne værd eller
om hardwaren overhovedet kan få gavn af en win 7?

Fra : Thomas

Dato : 27-06-11 18:45

Den 27-06-2011 19:33, RK skrev:
> [...]
> Er der nogen der kan fortælle mig om det vil være omkostningerne værd
> eller om hardwaren overhovedet kan få gavn af en win 7?

Hent den gratis Windows 7 Upgrade Advisor for at se, om pc'en er klar
til Windows 7.
http://windows.microsoft.com/da-DK/windows/downloads/upgrade-advisor

~tj

Fra : Cykelsmeden

Dato : 30-06-11 09:45

Den 27-06-2011 19:44, Thomas skrev:

> Hent den gratis Windows 7 Upgrade Advisor for at se, om pc'en er klar
> til Windows 7.
> http://windows.microsoft.com/da-DK/windows/downloads/upgrade-advisor
og ifølge min erfaring, kan ALT som kører Vista, vinde ved upgrade til
W7. (undgår dog helst Home)

//finn

Fra : Allan Vebel

Dato : 01-07-11 00:51

Cykelsmeden skrev:

> ifølge min erfaring, kan ALT som kører Vista,
> vinde ved upgrade til W7. (undgår dog helst Home)

Det er også min erfaring - Vista var et stort flop.

--
Allan Vebel
http://vebel.dk | http://html-faq.dk

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 01-07-11 19:24

Den 30-06-2011 10:45, Cykelsmeden skrev:

> og ifølge min erfaring, kan ALT som kører Vista, vinde ved upgrade til
> W7. (undgår dog helst Home)

Også min erfaring.
Så vidt jeg husker, er systemkravene endda lavere for Win 7 end for Vista.

Det passer også fint med min egen oplevelse. Da jeg fik Windows 7, følte
jeg det som en "Vista med fart på", altså en Vista der bare ikke var så
hardwarekrævende som Vista.

--
Philip