MS Windows
briani 27239
Vise alle elementer på hjemmeside ????
Fra : Ukendt

Dato : 25-06-11 15:03

Jeg har netop opsat en HP G63 Notebook, MEN ...

en hastighedstest på TDC viser IKKE selve speedometeret !

- der er ikke engang gjort plads til det på HP'en

Speedometeret vises ganske udmærket på en anden maskine.

Hvordan får man HP'en til at vise alle elementer på siden ?

Mvh
KSor

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 25-06-11 15:08

KS skrev:

>Hvordan får man HP'en til at vise alle elementer på siden ?

Har du installeret flash i rette version

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Ukendt

Dato : 26-06-11 16:51

"Ivan V. Klattrup" skrev i meddelelsen

KS skrev:

>Hvordan får man HP'en til at vise alle elementer på siden ?

Har du installeret flash i rette version

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Jamen det burde den da selv kunne finde ud af UD FRA det link
den SELV angiver på hjemmeside !

Selv efter dette links installationer er foretaget - viser den ikke
selve speedometeret og knappen til at starte testen.

Mvh
KSOR

Fra : Ole C

Dato : 26-06-11 18:08

KS skrev blandt andet:

> [...]
>
> Speedometeret vises ganske udmærket på en anden maskine.
>
> Hvordan får man HP'en til at vise alle elementer på siden ?

Man henter Flash Player her:
http://www.adobe.com/products/flashplayer/

--
vh