MS Windows
briani 27239
aotomatisk oversættelse explorer 9
Fra : Cykelsmeden

Dato : 23-06-11 15:43

kørende på w7.
Jeg har fået det skidt slået til, og kan ikke finde hvor det kan slås
fra igen. De fleste engelske sider bliver ulæselige på dansk ;(

nogen bud?

//finn

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 23-06-11 16:09

Afinstaller Google toolbar så forsvinder det.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Cykelsmeden

Dato : 24-06-11 08:38

Den 23-06-2011 17:09, Jens Peter Karlsen skrev:
> kørende på w7.

Øv, betyder det at jeg skal installere den først?

Jeg undgår iøvrigt altid de ekstra og unødvendige toolbars.
//finn

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 25-06-11 10:35

IE har ikke selv muligheden så hvis du ikke har Google toolbar
installeret må du have noget installeret der gør det samme. Check i IE
under Tools | Toolbars hvad du har der og under Tools | Manage Addons
hvad der er der.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 24-06-11 08:45

Cykelsmeden skrev:

>nogen bud?

Bloker translate.googleapis.com i hosts så stopper skidtet med at dukke op

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk