MS Windows
briani 27239
Dvaletilstand
Fra : Erik

Dato : 20-06-11 12:28

Jeg har mistet muligheden for at gå i såvel dvale- som slumretilstand. - Jeg
har kørt C-cleaner for nylig, og det er sikkert her det er sket. - Jeg kører
Windows 7 Home Premium.
Hvordan får jeg muligheden tilbage?? - Jeg har forgæves søgt i Google.
Mvh
Erik

Fra : Peter T.

Dato : 20-06-11 12:37

Den 20-06-2011 13:28, Erik skrev:
> [...]
> Jeg kører Windows 7 Home Premium.
> Hvordan får jeg muligheden tilbage?? - Jeg har forgæves søgt i Google.

Dvale er Hibernate på engelsk.

<http://www.intowindows.com/how-to-enable-hibernate-option-in-windows-7/>

--
Peter T.

Fra : Erik

Dato : 20-06-11 13:19

"Peter T." skrev i meddelelsen

> [...]
> Jeg kører Windows 7 Home Premium.
> Hvordan får jeg muligheden tilbage?? - Jeg har forgæves søgt i Google.

Tak for svaret. - Jeg har prøvet alt - også dette. Jeg har været inde i
kommandoprompten og skrevet det jeg skulle, men uden effekt. - Når jeg i
startkommandoen skriver Power Options sker der intet. Denne kommando findes
åbenbart ikke mere på min PC. - Mon det hjælper at køre installations-CD-en
m.h.p. reparation??
Mvh
Erik

Fra : Peter T.

Dato : 20-06-11 16:01

Den 20-06-2011 14:19, Erik skrev:

> [...]
> startkommandoen skriver Power Options sker der intet. Denne kommando
> findes åbenbart ikke mere på min PC. - Mon det hjælper at køre

Okay. Hvis du går ind i kontrol panel og videre ind i strømstyring,
vælger du din aktive strømstyringsplan (du har nok mindst to, hvis du
bruger en laptop). I det nye vindue ser du "skift advancerede
strømstyringsmodeller" og klikker på dette. Derinde et sted skal du
også dreje på nogle knapper svjh.

--
Peter T.

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 20-06-11 18:50

"Erik" <erkirkeby@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> kører Windows 7 Home Premium.
> Hvordan får jeg muligheden tilbage?? - Jeg har forgæves søgt i Google.
Lav en systemgendannelse som ligger før problemet opstod.

Kurt

Fra : Erik

Dato : 22-06-11 05:47

"Kurt B. Andersen" skrev i meddelelsen

> [...]
> Mvh
> Erik
Lav en systemgendannelse som ligger før problemet opstod.

Tak for forslagene - desværre var der ingen der hjalp mig, så jeg måtte gå
den tunge gang til geninstallation af W7 med programmer og det hele - suk -
men nu er det overstået efter 3-4 timers arbejde.
Hilsen
Erik

Fra : Ole C

Dato : 22-06-11 08:22

Erik skrev blandt andet:

> Tak for forslagene - desværre var der ingen der hjalp mig, så jeg
> måtte gå den tunge gang til geninstallation af W7 med programmer og
> det hele - suk - men nu er det overstået efter 3-4 timers arbejde.

Hvis du så skynder dig at lave et image, kan du næste gang være kørende på
en halv times tid....

--
vh
Ole C