MS Windows
briani 27239
Installerer opdatering 6 af 19
Fra : Leif Neland

Dato : 20-06-11 10:31

Og det har den gjort hele formiddagen uden at komme videre. Men
prikkerne flytter sig ..

Godt jeg har flere maskiner.

Leif

Fra : KE Kofod / 7100 Vejl~

Dato : 20-06-11 14:12

Den 20-06-2011 11:30, Leif Neland skrev:
> Og det har den gjort hele formiddagen uden at komme videre. Men
> prikkerne flytter sig ..
>
> Godt jeg har flere maskiner.
>
> Leif
OS?
/KE.

Fra : Leif Neland

Dato : 20-06-11 15:46

Den 20-06-2011 15:12, KE Kofod / 7100 Vejle skrev:

> OS?
> /KE.

Vista. Men den overlevede at blive slukket og tændt, og vil nu bare
genstartes efter at have installeret opdateringerne (igen?). Men det får
den ikke lov til endnu.

Leif

Fra : mogens

Dato : 20-06-11 20:22

Hej.
Jeg oplevede nøjagtigt det samme med Win7. Det endte med at jeg åbnede
Windows Update dialogboksen og installerede een opdatering ad gangen
inklusive genstarter. Hvis der ikke blev forlangt en genstart kørte
jeg Windows Update igen, for at tage næste opdatering. Jeg tror at det
er en opdatering til ie9 der har bug'en.
Hilsen mogens

Fra : dufur

Dato : 21-06-11 19:27

On 20/06/11 11.30, Leif Neland wrote:
> Og det har den gjort hele formiddagen uden at komme videre. Men
> prikkerne flytter sig ..
>
> Godt jeg har flere maskiner.
>
> Leif
er det windows live eller IE9?

Fra : Leif Neland

Dato : 21-06-11 22:04

Den 21-06-2011 20:26, dufur skrev:

> er det windows live eller IE9?

Jeg tror ikke jeg har windows live på maskinen, men nu er den ihvertfald
blevet færdig.