ZoneAlarm
Fra : jane

Dato : 23-06-11 16:00

Hej alle ..Der er pludselig kommet en lille pil på iconet ZoneAlarm og den
siger "ZoneAlarm updates is running" men der sker ikke noget som helst, har
været sådan i flere dage. Er der andre her som har observeret det samme, og
som måske har en løsning ?

Fra : /john

Dato : 23-06-11 16:47

"jane" <nokvin@FJørnDættehotmail.com> skrev i meddelelsen

> Er der andre her som har observeret det samme, og som måske har en løsning
> ?

Himmel, er der stadig nogle, der bruger ZoneAlarm?

Se sammenlignende test her (scroll ned på siden):

http://www.matousec.com/projects/proactive-security-challenge/results.php

Hint:

Gratis Comodo ligger i top i denne test, men er en stor og kluntet sag.

Gratis alternativer (se dem på listen):

http://www.snapfiles.com/get/privatefirewall.html

http://www.snapfiles.com/get/pctoolsfirewall.html

Privatefirewall, oversigt: http://www.privacyware.com/personal_firewall.html

Hvis du absolut vil bruge ZoneAlarm, så download og gem nyeste version på
skrivebord, afinstallér den gamle, genstart, installér nyeste version og
genstart:

http://filehippo.com/download_zonealarm_free/

/john

Fra : /john

Dato : 27-06-11 23:51

"jane" <nokvin@FJørnDættehotmail.com> skrev i meddelelsen

> Er der andre ... som måske har en løsning ?

Vil Jane mon nogen sinde delagtiggøre os i, om hun fik løst sit problem, og
evt hvordan?

Spændingen stiger til uanede højder...

/john

Fra : jane

Dato : 30-06-11 13:47

"/john" <nn@ok> wrote in

> Vil Jane mon nogen sinde delagtiggøre os i, om hun fik løst sit
> problem, og evt hvordan?
>
> Spændingen stiger til uanede højder...
>
> /john

Tak for svaret..... og undskyld det sene svar, men jeg har ikke været
hjemme, ja nu er problemet pludselig væk, uden jeg har foretaget mig noget,
og den er holdt op med at vise at den opdater, og alt køre tilsyneladende
som det plejer.

MVH
jane

Fra : /john

Dato : 30-06-11 15:51

"jane" <nokvin@FJørnDættehotmail.com> skrev i meddelelsen

> Tak for svaret

Selv tak

> nu er problemet pludselig væk, uden jeg har foretaget mig noget

Så er det jo spændende om den faktisk _er_ opdateret...

/john