galleri på hjemmeside
Fra : MH

Dato : 24-06-11 19:56

På min hjemmeside kunne jeg godt tænke mig at lave mit galleri om, jeg faldt
lige over denne her: http://www.hessushi.dk/om_os/galleri/#

Hvordan laver man sådan et galleri?

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 24-06-11 21:25

Den 24-06-2011 20:56, MH skrev:

> http://www.hessushi.dk/om_os/galleri/#
> Hvordan laver man sådan et galleri?

Det er lavet i Flash. Du kan prøve at søge på nettet efter:
gallery flash
Så vil du fx kunne finde disse gallerier:
http://flash-gallery.com/

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Standardoverholdende multimedia på hjemmesiden:

Fra : preben mikkelsen

Dato : 24-06-11 21:58

MH wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> På min hjemmeside kunne jeg godt tænke mig at lave mit galleri om, jeg faldt
> lige over denne her: http://www.hessushi.dk/om_os/galleri/#
>
> Hvordan laver man sådan et galleri?
Du kan evt. prøve http://jalbum.net/software/release-notes

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 24-06-11 22:41

Den 24-06-2011 20:56, MH skrev:
> På min hjemmeside kunne jeg godt tænke mig at lave mit
> galleri om, jeg faldt lige over denne her:
> http://www.hessushi.dk/om_os/galleri/#
>
> Hvordan laver man sådan et galleri?

Hvis det ikke nødvendigvis kal være en
Flash Movie, kan du finde nogle hints
her:
http://webdesign101.dk/galleri/galleri.php

--
Jørgen Farum Jensen
http://webdesign101.dk

Fra : ALC

Dato : 27-06-11 13:18

MH wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> På min hjemmeside kunne jeg godt tænke mig at lave mit galleri om, jeg faldt
> lige over denne her: http://www.hessushi.dk/om_os/galleri/#
>
> Hvordan laver man sådan et galleri?

Hvis du vil have et rigtigt godt galeri som er nemt at redigere, så kan jeg
anbefale http://www.simpleviewer.net/products/

Man kan hente en gratis version men plads til 50 billeder eller pro som koster
45$(engangsbeløb) med uendelig plads.

Et lille tip:
Hvis man vælger at bruge gratis versionen og her mere end 50 billeder, så laver
man bare fler gallerier "Galleri 1, Galleri 2" osv. på den måde kan man også
dele sine billeder op i kategorier.