Google kalender over på min ms ol 2010,
Fra : KE Kofod / 7100 Vejl~

Dato : 16-06-11 22:02

Jeg bøvler lige nu med at eksportere mine kontakter fra min Google
kalender til en fil! .
Jeg har nu prøvet at eksportere i flere forskellige formater i Google
kalender, men tilsyneladende kan jeg ikke importere nogle af disse
formater til min ol 2010? .
Er det rigtigt at de ikke snakker sammen? .
Problemet er at jeg bruger min Google kalender da den kører rigtig godt
med min HTC mobiltelefon, men vil så også godt have de samme
kontaktpersoner over i min 2010 Outlook.
/KE Kofod.

Fra : emjeppesen

Dato : 16-06-11 22:25

KE Kofod / 7100 Vejle skrev:

>Jeg har nu prøvet at eksportere i flere forskellige formater i Google
>kalender, men tilsyneladende kan jeg ikke importere nogle af disse
>formater til min ol 2010? .
>Er det rigtigt at de ikke snakker sammen? .

Har du prøvet at synkronisere med din googlekalender?
Log ind på din googlekalender og vælge denne side
http://www.google.com/support/calendar/?hl=da

Jeg ved ikke, om det virker med outlook2010

Hilsen emj

Fra : Mogens

Dato : 17-06-11 09:32

Den 16-06-2011 23:02, KE Kofod / 7100 Vejle skrev:
> [...]
> med min HTC mobiltelefon, men vil så også godt have de samme
> kontaktpersoner over i min 2010 Outlook.

Jeg havde forsøgt flere ting med min Android og Outlook, og var ikke
helt tilfreds med resultatet.
Så prøvede jeg gSyncit, og købt det til $ 20, og det virker med
synkronisering af kontakter og kalender mellem telefon, google og
Outlook 2010.

http://www.daveswebsite.com/software/gsync/

Mogens

Fra : KE Kofod / 7100 Vejl~

Dato : 17-06-11 11:24

Den 17-06-2011 10:32, Mogens skrev:

> [...]
> Så prøvede jeg gSyncit, og købt det til $ 20, og det virker med
> synkronisering af kontakter og kalender mellem telefon, google og

Den ser da faktisk spændende ud så jeg tror at jeg vil lave den
investering og prøve den.
Men det er da meget for dårligt af HTC at de sælger en telefom for mit
vedkommende en Incredible S som ikke kan lave en sync med noget så
simpelt som en Outlook 2010, det er da for dårligt! .
Mvh. KE Kofod.

Fra : Mogens

Dato : 17-06-11 11:31

Den 17-06-2011 12:24, KE Kofod / 7100 Vejle skrev:

> [...]
> vedkommende en Incredible S som ikke kan lave en sync med noget så
> simpelt som en Outlook 2010, det er da for dårligt! .

For en sikkerhedsskyld, så tag backup af din *.pst fil inden du bruger
den

Mogens

Fra : KE Kofod / 7100 Vejl~

Dato : 17-06-11 11:33

Den 17-06-2011 12:31, Mogens skrev:

> For en sikkerhedsskyld, så tag backup af din *.pst fil inden du bruger
> den

Hæ hæ ja det er altid en god ting at gøre! .
/KE.

Fra : KE Kofod / 7100 Vejl~

Dato : 17-06-11 23:07

> For en sikkerhedsskyld, så tag backup af din *.pst fil inden du bruger
> den

Hej igen Mogens.
Det må jeg sige, det er dog et rigtig godt stykke software! .
Den kører meget fint her ved mig nu, så det var lige det der skulle til
for at løse mit problem.
Du skal have mange tak.
/KE.