facebook / log file ?
Fra : Knud

Dato : 15-06-11 01:07

Jeg har en ide om at der er en anden inde der har været inde og checke min
facebook konto via mit brugernavn/password. Tænker at jeg måske har glemt at
logge ud efter at have været inde på min konto via en andens PC ( eller
måske een der har sniffet sig frem til mit password ) ?

Jeg har selvfølgelig ændret mit password nu !

Men har jeg en mulighed for, via en log fil, at checke hvem der evt. har
været inde og kikke lidt på min konto. inden ændring af gammelt password ?

Fra : Kurt Brixen

Dato : 15-06-11 07:38

On 2011-06-15 02:07:07 +0200, Knud said:

> [...]
>
> Men har jeg en mulighed for, via en log fil, at checke hvem der evt.
> har været inde og kikke lidt på min konto. inden ændring af gammelt

Du kan se det på Facebook i Kontoindstillinger / Kontosikkerhed

Der står hvilke enheder du hat brugt til at logge på, og hvornår.

--
Venlig hilsen
Kurt Brixen

Fra : Knud

Dato : 15-06-11 12:04

"Kurt Brixen" <kbrixen@gmail.invalid> skrev i meddelelsen

> Du kan se det på Facebook i Kontoindstillinger / Kontosikkerhed
>
> Der står hvilke enheder du hat brugt til at logge på, og hvornår.

Tak for svar Kurt.

Såvidt jeg kan se , kan man kun se de sidste 2 log-ins og ikke længere
tilbage. Det jeg var interesseret i ,var og man kunne se log-in's for feks.
de sidste 2 mdr.