Opera Mail
Fra : Martin Ploug

Dato : 13-06-11 16:27

Hej

Jeg er lige ved at afprøve Operas mail:
http://www.opera.com/mail/

Umiddelbart ser det fint ud.

Men er der ikke mulighed for at sortere visningen - altså om
meddelelser skal sorteres stigende eller faldende?

Jeg savner også lidt en kalender. Jeg har kigget lidt under udvidelser,
men synes ikke lige, at der er noget, der falder i min smag.

Fra : Preben

Dato : 13-06-11 16:57

Den 13.06.2011 kl. 17:27 skrev Martin Ploug <mploug@pc.dk>:

> [...]
>
> Men er der ikke mulighed for at sortere visningen - altså om
> meddelelser skal sorteres stigende eller faldende?

Klik i overskrifterne.

> Jeg savner også lidt en kalender. Jeg har kigget lidt under udvidelser,
> men synes ikke lige, at der er noget, der falder i min smag.

Det savner jeg også.

--
mvh/Preben

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 13-06-11 17:00

Martin Ploug skrev:

> Jeg savner også lidt en kalender. Jeg har kigget lidt under udvidelser,
> men synes ikke lige, at der er noget, der falder i min smag.

Udvidelser - mener du skærmbrikker? Der er fem kalenderbrikker,
men jeg kender dem ikke. Jeg foretrækker at holde mine browsere
rene.

--
Bertel