Vedhæft klips
Fra : Michael

Dato : 12-06-11 20:25

Hej
Jeg bruger windows mail, hvor der altid har været en klik klips oppe højre
til at åbene vedhæfted filer.
Nu er den klips væk. Hvad er der sket med min klips?
Mvh Michael

Fra : Ole C

Dato : 12-06-11 21:12

Michael skrev blandt andet:

> Jeg bruger windows mail, hvor der altid har været en klik klips oppe
> højre til at åbene vedhæfted filer.
> Nu er den klips væk. Hvad er der sket med min klips?

Vis>Layout...
I feltet Indholdsrude sæt markering ved "Vis overskrift til indholdsrude"

--
vh
Ole C

Fra : Carsten

Dato : 28-07-11 12:51

On 12 Jun., 16:12, "Ole C" <m...@olec.invalid> wrote:

> I feltet Indholdsrude sæt markering ved "Vis overskrift til indholdsrude"
>
> --
> vh
> Ole C

Hejsa.

Jeg har samme problem, og det som du beskriver der virker altså ikke,
det er jo bare selve linien hvor klipsen skulle have været, men den er
der stadig ikke.

nogle andre forslag.

/Carsten