Outlook 2010 : Kopiere Email-kontotil ande~
Fra : JL med unger

Dato : 12-06-11 08:21

Hej
I dag Office 2003 kunne man exportere en Emailkonto ud fra Outlook 2003.
Også importere den igen på en anden maskine.
Mem jeg har nu godt nok svært ved at finde den funktion i Outlook 2010. Er
det bare mig der ikke kan finde rundt i 2010'eren eller..
Jeg håber at en eller anden flink person derude kan fortælle mig hvor'n man
gør !

Hilsen JL

Fra : Ole C

Dato : 12-06-11 09:14

JL med unger skrev blandt andet:

> [...]
> 2010. Er det bare mig der ikke kan finde rundt i 2010'eren eller..
> Jeg håber at en eller anden flink person derude kan fortælle mig

Har ikke noget kendskab til hverken 2003- eller 2010-versionen af Outlook,
men jeg føler mig overbevist om at funktionen er beskrevet under Hjælp.....
Ellers er Google som altid parat til at hjælpe - for eksempel med:
http://www.addictivetips.com/windows-tips/office-outlook-2010-import-and-export/

--
vh
Ole C

Fra : JL med unger

Dato : 12-06-11 10:40

"Ole C" skrev i meddelelsen news:4df47552$0$313$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

men jeg føler mig overbevist om at funktionen er beskrevet under Hjælp.....
Ellers er Google som altid parat til at hjælpe - for eksempel med:

Ja, det har jeg også gjort, jeg får også mine gl. mails med over, men
problemet er min email-konto indstillinger kommer ikke med.
Og jeg KAN IKKE huske min kode til mail-serveren. Så det er lidt noget bøvl.
JL

Fra : Max

Dato : 12-06-11 11:18

Hej JL

> [...]
> problemet er min email-konto indstillinger kommer ikke med.
> Og jeg KAN IKKE huske min kode til mail-serveren. Så det er lidt

Man kan ikke få kontoindstillingerne med over, de skal
indtastes påny.

Max

Fra : JL med unger

Dato : 12-06-11 12:07

"Max" skrev i meddelelsen

Hej JL

> [...]
> noget bøvl. JL

Man kan ikke få kontoindstillingerne med over, de skal

Tak, for svaret Max, jeg troede bare ....

Fra : Ole C

Dato : 12-06-11 12:20

JL med unger skrev blandt andet:

> Og jeg KAN IKKE huske min kode til mail-serveren. Så det er lidt
> noget bøvl.

Men så kan du aflæse den med for eksempel Snadboy's Revelation:
http://www.softpedia.com/get/Security/Password-Managers-Generators/SnadBoy-s-Revelation.shtml

--
vh
Ole C

Fra : JL med unger

Dato : 14-06-11 22:45

"Ole C" skrev i meddelelsen news:4df4a0eb$0$309$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

> noget bøvl.

Men så kan du aflæse den med for eksempel Snadboy's Revelation:

Den mulighed havde jeg glemt alt om, så mange tak for rådet....
JL

Fra : Jørgen Nyerup

Dato : 26-06-11 09:34

Den 12-06-2011 13:20, Ole C skrev:

> Men så kan du aflæse den med for eksempel Snadboy's Revelation:
> http://www.softpedia.com/get/Security/Password-Managers-Generators/SnadBoy-s-Revelation.shtml

Det lyder meget interessant.
Jeg har downloaded programmet - kan jeg bare installere og køre det?
Eller skal jeg først installere API Code Pack, så jeg kan lave Windows7
apps?

Venlig hilsen
Jørgen

Fra : Ole C

Dato : 26-06-11 10:36

Jørgen Nyerup skrev blandt andet:

> Det lyder meget interessant.
> Jeg har downloaded programmet - kan jeg bare installere og køre det?
> Eller skal jeg først installere API Code Pack, så jeg kan lave
> Windows7 apps?

Du installerer bare programmet, hvor der er en slags "sigtekorn" øverst.
Det trækkes med musen hen over det sted hvor et passsword står med prikker -
som så vises i klar tekst.

--
vh
Ole C

Fra : Jørgen Nyerup

Dato : 26-06-11 21:28

Den 26-06-2011 11:36, Ole C skrev:

> Du installerer bare programmet, hvor der er en slags "sigtekorn" øverst.
> Det trækkes med musen hen over det sted hvor et passsword står med
> prikker - som så vises i klar tekst.

Tusind tak for hjælpen - det lyder som et yderst nyttigt værktøj.

Venlig hilsen Jørgen

Fra : Max

Dato : 26-06-11 21:33

Hej Jørgen

> Tusind tak for hjælpen - det lyder som et yderst nyttigt værktøj.

Ja, specielt for en der har stjålet din PC og gerne vil
misbruge dine koder.

Max

Fra : Jørgen Nyerup

Dato : 27-06-11 10:36

Den 26-06-2011 22:33, Max skrev:
> Hej Jørgen

> Ja, specielt for en der har stjålet din PC og gerne vil
> misbruge dine koder.

Det har jeg tænkt lidt over - men koderne står der jo, så hvis én har
stjålet min PC, så har han alligevel koderne.
Og hvis én stjæler min PC og vil misbruge mine koder, kunne vedkommende
måske selv finde på at installere programmet?!

mvh Jørgen

Fra : Ole C

Dato : 27-06-11 11:48

> [...]

> Og hvis én stjæler min PC og vil misbruge mine koder, kunne
> vedkommende måske selv finde på at installere programmet?!

Ja, det sikreste er naturligvis helt at lade være med at anskaffe sig en
computer...

--
vh
Ole C