Avast
Fra : Vidal

Dato : 11-06-11 21:12

Jeg har lige installeret en ny version af Avast. Nu mangler
det halve af ikonerne i systrayet og min google.com/ig viser
ikke de sædvanlige ikoner.

Er der nogen, der har oplevet det og/eller kender en løsning?

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : Vidal

Dato : 11-06-11 21:28

Den 11-06-2011 22:12, Vidal skrev:
> Jeg har lige installeret en ny version af Avast. Nu mangler
> det halve af ikonerne i systrayet og min google.com/ig viser
> ikke de sædvanlige ikoner.
>
> Er der nogen, der har oplevet det og/eller kender en løsning?

Og jeg kan heller ikke logge ind på min amazon-konto, om de
to ting har noget med hinanden at gøre, ved jeg ikke.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : Carl Drud

Dato : 11-06-11 21:18

Vidal <vidal@webspeed.dk> writes:

> Jeg har lige installeret en ny version af Avast. Nu mangler
> det halve af ikonerne i systrayet og min google.com/ig viser
> ikke de sædvanlige ikoner.
>
> Er der nogen, der har oplevet det og/eller kender en løsning?

Avast, er det et mailprogram?

--
Carl

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 12-06-11 12:01

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
> Er der nogen, der har oplevet det og/eller kender en løsning?

Det har de sikkert i gruppen vedr. antivirusprogrammer:

News:dk.edb.sikkerhed.virus

Jan