Oslo > Vestlandet (Førde) i lastbil (evt n~
Fra : J W Nielsen

Dato : 11-06-11 17:33

Hej
Ser på de danske nyhedsmedier, at der er voldsomt med vand i Norge disse
dage. Mange veje er lukket eller farbare i begrænset omfang.

Imorgen (søndag) tager jeg med DFDS fra København til Oslo. Jeg skal
fortsætte til Førde i løbet af mandagen.

Har set på de norske vejmyndigheders info, at min sædvanlige vej er svært
fremkommelig. Normalt kører jeg af denne rute:
Oslo > Hønefoss > Fagernes > Filefjell > Lærdal > Fodnes/Mannheller >
Sogndal > Skei > Førde.
Jeg kan se, at bla. E16 er problematisk...

Tænkte på at køre via Hønefoss på vej 7, vej 52 og E16 til Lærsal???
Er det muligt?

Vil være meget taknemmelig for råd og vejledning

Mvh Jørgen

Fra : Jet

Dato : 12-06-11 02:10

On 11 Jun., 19:33, "J W Nielsen" <jor...@fjern5nielsen.dk> wrote:
> [...]
> Er det muligt?
>
> Vil være meget taknemmelig for råd og vejledning

Jeg tror ikke nogen i Danmark kan give bedre vejledning end denne site
http://www.vegvesen.no/Trafikkinformasjon/Reiseinformasjon/Trafikkmeldinger

Fra : Grethe Hoff

Dato : 12-06-11 12:50

"Jet" <jetrotte@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Mvh Jørgen

Jeg tror ikke nogen i Danmark kan give bedre vejledning end denne site

Ting endrer seg hurtig, så vegvesen.no er det beste alternativ. Bl.a fordi
veier kan bli stengt p.g.a. leirras og veiutglidninger av alt vannet.

--
Grethe
Deilig å være norsk i DK