Bundmaling
Fra : Hans, \" URD\" Cont~

Dato : 11-06-11 12:28

Vi har lige givet Contessaen et lag epoxy og to lag med kobberpulver. Så
håber vi ,at vi ikke skal gøre mere ved den de næste 10 år. Selvfølgelig fik
jeg indkøbt for meget kobber og epoxy. Men så´n er livet.Er der nogen der er
interesseret i 5 kg kobber?
Hans

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 11-06-11 15:34

On 11-06-2011 13:28, Hans, " URD" Contessa 32. wrote:
> [...]
> jeg indkøbt for meget kobber og epoxy. Men så´n er livet.Er der nogen der er

Er det af den type der er lovlig at bruge, eller er man med til at
forurene vort maritime miljø hvis man bruger det?

Karl Erik.

--
http://dmwebdesign.dk - DM i Webdesign
http://ranunkelvej.com/b&o/ - Reparation af B&O Red Line højttalere

Fra : Heikki

Dato : 12-06-11 16:25

Hans, " URD" Contessa 32. wrote:

> [...]
> fik jeg indkøbt for meget kobber og epoxy. Men så´n er livet.Er der nogen

How much copper did you use, and for how many m2 of bottom? 5kg sounds like
a very big amount.

And where would one buy epoxy in Denmark, at reasonable prices?

- Heikki

Fra : Hans, \" URD\" Cont~

Dato : 12-06-11 20:36

6 kg epoxy from lynettens bådservice 1300 kr.
jeg har brugt 5 kg kobberpulver 1100 kr fra HF marine i Svendborg.
Contessaen har ca 20 m2 undervands
Hans..

Fra : Heikki

Dato : 13-06-11 14:02

Hans, " URD" Contessa 32. wrote:

> 6 kg epoxy from lynettens bådservice 1300 kr.
> jeg har brugt 5 kg kobberpulver 1100 kr fra HF marine i Svendborg.
> Contessaen har ca 20 m2 undervands

Thank you!

I think I wait buying the stuff until I have a boat to apply it on.

- Heikki