Javascript fødselsdags flag der bevæger si~
Fra : Crazy

Dato : 08-06-11 23:56

Jeg vil gerne have nogle flag der bevæger sig på min side, når nogen
har fødselsdag. Er der nogen der kan anbefale nogle gode javascripts
som bevæger nogle flag?

Jeg har kigget på nogle JS der er lavet til sne men hvad er
alternativerne (og er der evt. nogle andre til sne da den jeg har
fundet ikke er så god)?

Mange tak.

Fra : Dennis Munding

Dato : 09-06-11 09:18

Hej
"Crazy" skrev...
[...]

Jeg tror, det du leder efter, er en animeret gif (svjh er det flere gif'er
sat sammen - lidt á la en tegnefilm...).
Men da jeg langt fra er ekspert i javascript, skal jeg ikke udelukke, at der
findes et script som kan det, du ønsker...

Alternativt kunne du kontakte Torben Geist - han har en masse liggende, som
man godt må kopiere og ligge på nettet:
http://www.torbengeist.dk/index.htm

Dennis Munding
a.k.a. The Eye - Member of the PosseGrim Squad
http://pgsquad.com/
"When you hear the wind - you're already dead..."

Fra : Crazy

Dato : 09-06-11 02:33

> Jeg tror, det du leder efter, er en animeret gif (svjh er det flere gif'er
> sat sammen - lidt á la en tegnefilm...).

Nej, det jeg leder efter er nogle flag der flyver rundt på skærmen -
enten som nogle der regner ned over siden eller nogle der flyver rundt
på én eller anden måde.

Fra : Martin Larsen

Dato : 09-06-11 10:33

Crazy wrote:

> Nej, det jeg leder efter er nogle flag der flyver rundt på skærmen -
> enten som nogle der regner ned over siden eller nogle der flyver rundt
> på én eller anden måde.

Kig på Dynamic Drive, fx
http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex3/leaves.htm

Du kan nok erstatte blade med flag!

Der er mange eksempler her: http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex3/

Fra : Dennis Munding

Dato : 09-06-11 12:00

Hej Martin,
"Martin Larsen" <martin+spamfree+larsen@bigfoot.com> skrev i meddelelsen

> Kig på Dynamic Drive, fx
> http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex3/leaves.htm
>
> Du kan nok erstatte blade med flag!

Næsten sikker på, at det at samme kode, som bruges til den med sneen (mener
det ligger på html.dk), som spørgeren selv har fundet - blot et spørgsmål om
at (som du selv skriver) udskifte gif'en og ændre på hastigheden...

Fra : Crazy

Dato : 09-06-11 04:05

> Kig p Dynamic Drive, fxhttp://www.dynamicdrive.com/dynamicindex3/leaves.htm
> Der er mange eksempler her:http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex3/

Ja, lige præcist - mange tak. Alt findes på nettet og man skal bare
vide hvor