problem med link
Fra : oz7aik

Dato : 09-06-11 04:44

Når jeg åbner en mail med et link, og klikker på linket,
åbnes siden i FrontPage, i stedet for i Explorer.

hvordan kan jeg for rettet det?

JbP

Fra : Dr.Xerox

Dato : 09-06-11 08:16

"oz7aik" <oz7aik@mail.dkx> skrev i meddelelsen
> Når jeg åbner en mail med et link, og klikker på linket,
> åbnes siden i FrontPage, i stedet for i Explorer.
>
> hvordan kan jeg for rettet det?
>
> JbP

1.. Åbn IE

2.. Klik på menuen Funktioner, og klik derefter på Indstillinger.

3.. Klik på Faneblad Programmer

4.. Angiv programmer vælgt IE som standart-browser

oz7jpj

Fra : oz7aik

Dato : 09-06-11 08:33

Den 09-06-2011 09:15, Dr.Xerox skrev:

> [...]
>
> 3.. Klik på Faneblad Programmer
>
> 4.. Angiv programmer vælgt IE som standart-browser

1000 tak for hjælpen

JbP

http://www.oz7aik.dk/radio/