Billigst T/R Bornholm?
Fra : Wheelie

Dato : 07-06-11 11:03

Hej
Har nogen erfaring med en billigst mulig smuttur til Bornholm på MC?
Vi vil tage fra Kbh over Øresundsbroen > til Ystad > færgen til Rønne
og køre hjem samme dag.

Prisen på broen og færgen er dog et virvar af rabatordninger, tidspunkter
og forskel på netkøb og lugekøb mv.

Ystad-Rønne færgeprisen kan komme helt ned på kr.35 hvis man gider rejse
kl.01

I bil måtte vi tidligere betale kr.1000 for at komme hjem fordi vi ikke
havde luret deres rabatter mv.

Så jeg vil høre om nogen af Jer ved hvordan man kommer derover og tilbage
igen samme dag på MC, billigst muligt?
Evt med klubrabatter osv.

Fra : Veset

Dato : 08-06-11 07:31

On Tue, 7 Jun 2011 12:03:10 +0200, Wheelie <wheelie@gmail.invalid>
wrote:

> [...]
>havde luret deres rabatter mv.
>
>Så jeg vil høre om nogen af Jer ved hvordan man kommer derover og tilbage

Køb en Rød billet til færgen:
http://www.bornholmerfaergen.dk/Priser-RY-2011/472we.aspx?_m=3
--
Veset