Tråde deles i Thunderbird
Fra : Ukendt

Dato : 06-06-11 21:18

Jeg bruge Thunderbird 3.1.9 til Mac.

På det sidste, nok ca. et par måneder, er den holdt op med at samle
nogle af trådene i nyhedsgrupperne.

De fleste tråde er samlet under et emne som normalt, men nogle tråd
bliver delt i flere stykker.

Jeg bruger news.sunsite.dk som newsserver.

Nogen gode ideer til hvad der er galt?

--
Mvh. Anders Sørensen
Fjern NejTakTilSpam. i e-mail adressen ved svar.

Fra : Mcwm

Dato : 06-06-11 21:35

Den 06-06-2011 22:18, Anders Sørensen skrev:
> [...]
> bliver delt i flere stykker.
>
> Jeg bruger news.sunsite.dk som newsserver.

Hvis du kigger efter, vil du opdage at de tråde hvor det sker, er postet
gra google groups. Med andre ord, det er der fejlen ligger og ikke i din
klient.

Venligst
Mcwm

Fra : Ukendt

Dato : 07-06-11 16:47

Den 06/06/11 22.35, Mcwm skrev:

> Hvis du kigger efter, vil du opdage at de tråde hvor det sker, er postet
> gra google groups. Med andre ord, det er der fejlen ligger og ikke i din
> klient.

Ok, jeg synes heller ikke jeg havde rodet med noget. Jeg havde muligvis
opdateret Thunderbird men er ikke sikker.

Fra : Ukendt

Dato : 10-06-11 16:27

Den 06/06/11 22.35, Mcwm skrev:

> Hvis du kigger efter, vil du opdage at de tråde hvor det sker, er postet
> gra google groups. Med andre ord, det er der fejlen ligger og ikke i din
> klient.

Jeg har lige set efter. Det sker også med andet end google groups.
F.eks. er der en tråd i dk.teknik.satellit hvor trådstarteren poster fra
news.tele.dk og senere svarer sig selv gennem samme server. Hans egne
svar kommer i nye tråde, hvorimod to andre som har svaret gennem
henholdsvis news.tele.dk og news.sunsite.dk er fint i tråden.

Fra : Jens Jensen

Dato : 10-06-11 19:44

Anders Sørensen skrev den 10-06-2011 17:27:
> [...]
> svar kommer i nye tråde, hvorimod to andre som har svaret gennem
> henholdsvis news.tele.dk og news.sunsite.dk er fint i tråden.

Det er vel indlæggene fra jørgen, du henviser til. I jørgens headere
står ikke "In-reply-to", og de indlæg viser Thunderbird ikke som et svar
på et andet indlæg.

Fra : -=JF=-

Dato : 06-06-11 21:49

Den 06/06/11 22.18, Anders Sørensen skrev:
> [...]
> bliver delt i flere stykker.
>
> Jeg bruger news.sunsite.dk som newsserver.

Jeg har helt samme oplevelse.
Også på Mac, men Thunderbird 3.1.10

Jeg oplever desuden at nogle indlæg i nogle tråde mangler... Jeg ser kun
svaret på de manglende indlæg.

--
Mhv.
John