MS Windows
briani 27239
AVI filer i mediaplayer
Fra : Lone_danmark

Dato : 06-06-11 21:17

Jeg har XP home, logitech express webcam som optager film i avi format, dette avi format kan pludselig ikke vises i mediaplayer eller VLC player mere, der mangler et codec siges der, et Indeo video5 codec.
Hvorfor mangler det ligepludselig når jeg tidligere har kunnet se avi film i mediaplayer.
Kan det være en opdatering som skyldes dette?

Fra : Peter

Dato : 07-06-11 12:16

"Lone_danmark" <Lone_danmark@fake_email.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har XP home, logitech express webcam som optager film i avi format,
> dette avi format kan pludselig ikke vises i mediaplayer eller VLC player
> mere, der mangler et codec siges der, et Indeo video5 codec.

Gå ind på http://www.free-codecs.com/download/k_lite_mega_codec_pack.htm og
download K-Lite mega codec pack..
Installer den uden at ændre noget.

PeterB