Dark Planet
Fra : Mr. D

Dato : 06-06-11 19:25

Kan nogen hjælpe mig?
Jeg har ledt efter Dark Planet, men finder det ingen steder.
Jeg har dog fundet det på Amazon. Jeg har ikke prøvet at handle der før, og
kender ikke noget til risici. jeg prøvede, men fik at vide, at de ikke
sendte til Europa.
Forslag?
Simon

Fra : Mikael Schøler

Dato : 11-06-11 20:28

On 06-06-2011 20:24, Mr. D wrote:
> [...]
> Jeg har dog fundet det på Amazon. Jeg har ikke prøvet at handle der før,
> og kender ikke noget til risici. jeg prøvede, men fik at vide, at de
Er det dette spil du tænker på?
http://www.tothegame.com/pc-792-dark-planet-battle-for-natrolis-for-pc.html

Mere inden jeg går amok i google søgning :)

Mikael

Fra : Mr. D

Dato : 14-06-11 21:31

"Mikael Schøler" skrev i meddelelsen

On 06-06-2011 20:24, Mr. D wrote:

>Er det dette spil du tænker på?
>http://www.tothegame.com/pc-792-dark-planet-battle-for-natrolis-for-pc.html
>Mere inden jeg går amok i google søgning :)
>Mikael

jEP, DET ER DET
dARK pLANET - BATLLE FOR nATROLIS
sIMON

Fra : Mikael Schøler

Dato : 16-06-11 17:16

On 14-06-2011 22:31, Mr. D wrote:
> dARK pLANET - BATLLE FOR nATROLIS
Hm det er ikke sådan lige at finde nogle steder.

Mikael

Fra : Peter T.

Dato : 25-06-11 01:45

Den 16-06-2011 18:16, Mikael Schøler skrev:
> Hm det er ikke sådan lige at finde nogle steder.

Der findes da en enkelt ulovlig kopi på piratebay.

--
Peter T.

Fra : Mr. D

Dato : 29-06-11 18:29

"Peter T." skrev i meddelelsen

> Der findes da en enkelt ulovlig kopi på piratebay.

Det lyder jo rigtig godt, men sådan noget kan jeg slet ikke finde ud af
Simon

Fra : Peter T.

Dato : 29-06-11 20:08

Den 29-06-2011 19:29, Mr. D skrev:

> Det lyder jo rigtig godt, men sådan noget kan jeg slet ikke finde ud af
> Simon

Skriv til mig på pinoc10 snabela hotmail.com.

--
Peter T.