Windows Live Mail problem
Fra : frands

Dato : 04-06-11 09:48

Windows Live Mail Version 2009 (Build 14.0.8089.0726)
Jeg kan lige pludselig ikke længere klikke på et www link i hverken en mail eller
en usenet indlæg i WLM. Alt jeg får er en boks med URL adressen samt teksten
"Application not found".
Hvad er problemet? På forhånd tak for svar.

Fra : Dr.Xerox

Dato : 04-06-11 15:28

"frands" <somebody@yahoo.beer> skrev i meddelelsen
> [...]
> samt teksten "Application not found".
> Hvad er problemet? På forhånd tak for svar.

Sådan vælger du IE som standard-browser

1.. Åbn IE

2.. Klik på menuen Funktioner, og klik derefter på Indstillinger.

3.. Klik på Faneblad Programmer

4.. Angiv programmer vælgt IE som standart-browser

Fra : emjeppesen

Dato : 04-06-11 15:52

Dr.Xerox skrev:

> [...]
>
> 3.. Klik på Faneblad Programmer
>
> 4.. Angiv programmer vælgt IE som standart-browser

Han kan godt vælge en anden browser som standard efter samme opskrift.
Det ved jeg godt, at du ved

Hilsen emj

Fra : frands

Dato : 05-06-11 09:47