4-6-2011
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-06-11 03:01

Efter det mislykkedes for Karsten Bjørnholt
og hans bande af vanvittige at programmere mig
til at stemme DF!

Er det lykkedes for ham at gøre følgende:

Jeg har ikke været rigtig vågen i tretten år!

Folk er blevet overbevist om at jeg er
et dumt svin nogle steder i verden!

Min Far,Farfar,Farmor er død!

Jeg er blevet gjort til det mest torterede
menneske der nogensinde kommer til at eksistere!
(Torteret Kvante Mekanisk aktiv!)

Jeg er blevet kvæstet økonomisk!

Jeg er blevet tilsvinet i hele verden!
(Tortur video i sjove hjemmevideoer,
hvor jeg sidder og siger jeg vil kneppe kvinder
med en hund, sprængt trommehinde og lim i øret!
Fordi hvis jeg ikke kan lide det politiske parti
DF, så vil jeg åbenbart have kvinder kneppet
af Muslimske hunde)

Mens jeg er programmeret forsvarsløs,
Tvunget til at påstå at have slået et andet familie medlem,
så jeg kunne fremstå som en "voldelig vanvittig"
da personen ellers ville blive myrdet som min far!

Men jeg er i live endnu!

En ring på hjørnen, en ring på hjernen,
kvante mekanisk af tortur, den eneste ægte hjørnering,
Enhjørringen som er GUD!

Den største tyr i universet,
med sine horn snurret rundt om sig selv!

25-04-1973
(Tyrens Stjerne tegn)

Krydspost:dk.politik,dk.videnskab.jura

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-06-11 03:13

On 4 Jun., 11:00, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
> Enhjørringen som er GUD!
>
> Den største tyr i universet,
> med sine horn snurret rundt om sig selv!

Der findes kun et sæt horn(frontal lobes) der
er stærke nok til at holde styr på en kvante mekanisk
aktiv brainstem og samtidig kan grave sig igennem
en singularitet!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-06-11 03:28

On 4 Jun., 11:12, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> er stærke nok til at holde styr på en kvante mekanisk
> aktiv brainstem og samtidig kan grave sig igennem

Og det føles som om jeg mangler ca.
30 procent af min IK, sammenlignet med før emdr(i 1998)

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-06-11 06:27

On 4 Jun., 11:28, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Og det føles som om jeg mangler ca.
> 30 procent af min IK, sammenlignet med før emdr(i 1998)
>
> /Allah

Nogle brudstykker fra hukommelsen af hvad
Bjørnholt og DJ Ævl står og snakker om i Humlehaven 27
i 1999
...vi mister det hele....det virker kun hvis vi
har en at give skylden....

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-06-11 07:14

On 4 Jun., 14:26, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> Bjørnholt og DJ Ævl står og snakker om i Humlehaven 27
> i 1999
> ..vi mister det hele....det virker kun hvis vi

Nå, stadigvæk ærgeligt det med arten, men sådan er det!
Arten Homo Sapiens er død, men der er da en del år
endnu!

Og det kvante mekaniske mareridt er ægte!
Grimt for mig, grimt for jer!

DJ Ævl render nok rundt endnu, og bilde latterlige kvinder ind,
at hvis de hævner sig på mig, så føler de på en eller anden måde
(hypnose og manipulation)
at de har fået hævn for det narhovedet har gjort ved dem!
Det samme gælder BJørnholt!

Og nej, jeg taler ikke om noget
der har med religion at gøre eller
Quantum Entangelment via en singularitet!

Bare nogle sindsyge, ikke noget af værdi!

Nå, jeg får ram på dem allesammen,
på den ene eller den anden måde!

altid er lang tid!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-06-11 07:22

On 4 Jun., 15:13, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> der har med religion at gøre eller
> Quantum Entangelment via en singularitet!
>
> Bare nogle sindsyge, ikke noget af værdi!

Mængden af kviksølv i IKArsten BJørnholts forfædre
er ingen undskyldning, jeg sad og så efter det ved et tilfælde, fordi
jeg ville riste en med UV og så på displayet på UV måleren(som
indeholder kviksølv)

/Allah

Fra : Leif Neland

Dato : 04-06-11 14:30

Søg professionel hjælp så hurtigt som muligt

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 04-06-11 14:45

"Leif Neland" <leif@neland.dk> skrev i en meddelelse
> Søg professionel hjælp så hurtigt som muligt

Hvis du undlod at kommentere ham så ville mange af os slet ikke være klar
over at han eksisterede.

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-06-11 07:32

On 4 Jun., 15:22, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> jeg ville riste en med UV og så på displayet på UV måleren(som indeholder kviksølv)

Ikke så på displayet men kom til at tænke på det!
Den eneste grund til at der er mindre kviksølv
i Bjørnholt end hans afkom, er fordi jeg blev
sat til at gøre det er var bedst for Karsten Bjørnholt!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-06-11 07:59

On 4 Jun., 15:32, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> i Bjørnholt end hans afkom, er fordi jeg blev
> sat til at gøre det er var bedst for Karsten Bjørnholt!

Jeg har altid vist de var nogle sindsyge der gør skade på arten, hver
gang de stikker
deres pik ind i noget!

Ligeså snart de får ideen, at de måske kan påvirke lidt(kvante
mekanik), æder de det allesammen!

Idioter!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-06-11 08:06

On 4 Jun., 15:44, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com eller Datemas.de\)"
<kl2...@gmail.com> wrote:

> [...]
> Kim Larsen (kun på en af udbyderne: AltBinaries.com eller Datemas.de)
> Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander

Jeg styrede ham til det, med hjælp fra "gør det der er bedst
for karsten bjørnholt" ,så den kunne snige sig igennem
flest filtre (der blokere mine indlæg)

når nu han er i seriøs fare for aldrig at have eksisteret!

Desuden skal jeg huske at ringe til et rengørings selskab
da Boligforeningen holder bygnings eftersyn den 8-6-2011!

Jeg har sat en seddel på køleskabet også!
/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-06-11 08:17

On 4 Jun., 16:06, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> da Boligforeningen holder bygnings eftersyn den 8-6-2011!
>
> Jeg har sat en seddel på køleskabet også!

Men han/hun gjorde det af sin egen fri vilje,fordi
personen havde lyst til at skrive noget
Anti-Peter i protest mod Helvedes
(kvante mekaniske mareridt) eksistens!
Ihvertfald i nærheden af brainstem og underbevidsthed!

Men der er jo fyldt med protestanter over det hele!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-06-11 09:45

On 4 Jun., 16:17, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> (kvante mekaniske mareridt) eksistens!
> Ihvertfald i nærheden af brainstem og underbevidsthed!
>
> Men der er jo fyldt med protestanter over det hele!

Det der med frygt,gjort med tortur og programmering!
Det er fuldstændigt sindsygt at gøre, det er som om
at idioten mangler den simple indsigt, at det højst sandsynligt
får ham myrdet af en kvante mekanisk aktiv brainstem!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-06-11 10:21

On 4 Jun., 17:45, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> at idioten mangler den simple indsigt, at det højst sandsynligt
> får ham myrdet af en kvante mekanisk aktiv brainstem!

Det er noget af det programmering, gjort fra starten
i 1998-2000! Fordi jeg skriver/siger noget negativt
om hans stamtræ!(som sjovt nok er sandt!)

Det er gjort under/efter det lykkedes ham at få
mig til at slynge trusler ud, mens jeg sad og ikke
kunne bevæge mig!(Det var i Humlehaven 27)
Det er gjort ved at man bliver udsat for tortur
indtil man sidder og hyler og skriger man kan jo ikke
gøre så meget andet!

(Det hjalp så ikke på en depression!)

Det var efter han truede med at myrde min familie!

Manden er en idiot af en sadist der tror han kan stoppe
en 25 årig i at holde sin familie i live?

Nej, han er en sadist!

Desuden sidder det vanvittige røvhul og planlægger sammen
med DJ Ævl at bilde idioterne ind (deres ord)

At det mjeg siger om dem er noget jeg selv fejler!
De sadistiske landsforædderiske møgsvin!

Og nej jeg er ikke en sadist, hvis jeg var ville jeg aflive mig selv!

Hvis sadister er i live, så skal de hades!
For deres ondskab, de er defekte modbydelige svagelige
svin!

Defekte/Perversere da det gør skade på afkommets overlevelses
chancer hvis den ene af forældrene gør skade på
den anden!

Desuden er de så kujon agtige, når andre har magten over
dem fordi de ved hvad folk kan finde på, og de tror alle
er ligeså sindsyge som dem selv!

Narhoveder!

Jeg kan lære meget meget værre, fordi jeg vil have hævn!

Og det jeg sagde var, biologisk bundet svovl(MSM)
i kan købe det i Matas!

I har forstået det hele baglæns med en lille fejl!

2011 - 112

"altid være mindst en fejl"
i kan tro det bliver løgn!
(Alle alfa males med horn, sat sammen til et navn,
for der har altid kun været en mig)

0en jeg RTS' er mig igennem menneskehedens historie

alle mine Nick names, alle Peters nicknames

Pnic(Peter Nicolaysen)

Far AO
Enhjørringen
GUD
Sane Peter
Satan
Den Usynlige Poseidon
Brahma
Visnu
Shiva
Zeus
Budda Shayek

11 tallet tre på binær!
De hellige tre mig mig og mig!

Min Brainstem og mine Horn(Frontal Lobes)

Og i er sku alle sammen en vittighed(!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-06-11 10:48

On 4 Jun., 18:20, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> 11 tallet tre på binær!
> De hellige tre mig mig og mig!
>
> Min Brainstem og mine Horn(Frontal Lobes)

De gør det altså Japanerne, spiser tetrado fisken(vodoo fisken),
Jeg sad lige og tænkte på noget om Bonzai træer
(krøblinge træer) De kalder det jo for en kunst art
Japanerne og kom til at tænke på det!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-06-11 12:26

On 4 Jun., 18:48, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> De gør det altså Japanerne, spiser tetrado fisken(vodoo fisken),
> Jeg sad lige og tænkte på noget om Bonzai træer
> (krøblinge træer) De kalder det jo for en kunst art
> Japanerne og kom til at tænke på det!

Har stadigvæk mit navn i Koranen og Biblen,
i en algoritme!

Og han har så ikke gjort internettet

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-06-11 12:30

On 4 Jun., 20:26, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Har stadigvæk mit navn i Koranen og Biblen,
> i en algoritme!
>
> Og han har så ikke gjort internettet
>
> /Allah

Faktisk navn og nummer!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-06-11 13:25

On 4 Jun., 20:29, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Faktisk navn og nummer!
>
> /Allah

Nå, jeg er stadigvæk igang med alt det dårlige
uden noget af det gode!

Har efterhånden fået det værste af programmeringen
væk, men når jeg er 38 så er det jo ligemeget!

Jeg har siddet og overvejet tingene lidt, og
jeg gider egentlig ikke være her, og når
30 procent af min IK mangler!

Det hjælper ikke ligefrem, det var som jeg
skrev tidligere, nu hvor det dårlige er overstået,
er det tid til det der er endnu værre!

Straffen for det er ægte, evig tortur i det kvante mekaniske mareridt!

Det er ligeså ægte som jordskælv på Haiti,
og skeløjede tv-damer!

Jeg er ved at finde ud af noget med Helvedes fejlsikring, så i kan
rende rundt og være til
grin i et stykke tid endnu!

Havde jeg været 28-29 havde det været noget
andet!

Men nu må vi se!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-06-11 14:42

On 4 Jun., 21:25, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> rende rundt og være til
> grin i et stykke tid endnu!
>
> Havde jeg været 28-29 havde det været noget

Nå, ja så var der noget med at
BJørnholt ville gøre mig til en stofmisbruger, og give mig alt hvad
jeg
ville have(det var efter han fik mig til at påstå at jeg havde prøvet
at tage amfetamin en gang,det har jeg aldrig)
Så noget med så kunne han selv få
gratis heroin og give det til en eller anden vanvittig han skyldte
penge, så han ikke blev myrdet!

/Allah

Det er forsøgt rodet i hukommelsen!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-06-11 15:02

On 4 Jun., 22:42, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> Så noget med så kunne han selv få
> gratis heroin og give det til en eller anden vanvittig han skyldte

Det blev også forsøgt antydet da noget melotanin
(antioxidant produceret i koglekirtlen) jeg havde
recept på blev sendt fra Usa istedet for Benelux
hvor det blev bestilt, så fremstår det som stof smugling!

For slet ikke at tale om at et familie medlem af en eller
anden grund pludselig begyndte at få udskrevet
Metadon som smerte stillende middel!

Jeg syntes det virkede meget underligt dengang,
og endnu mere nu!

Jeg selv har altid været modstander af dopamin manipulerende
ting!

Og aldrig lagt skjul på det!

Jeg tror jeg nævnte for min læge på et tidspunkt at
jeg overvejede at prøve (amfetamin eller provigil)

Men at overveje det, er ikke det samme som at gøre det,
Jeg var desperat for at vågne op!
Det må have været 2005-2006

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-06-11 15:17

On 4 Jun., 23:02, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> jeg overvejede at prøve (amfetamin eller provigil)
>
> Men at overveje det, er ikke det samme som at gøre det,

Men det er ihvertfald heldigvis ikke
lykkedes at gøre mig til en Nazist,Perverser,
Alkoholiker,Pillemisbruger eller nogen anden form for
stofmisbruger(jeg ryger nogle cigaretter, som regel prince eller look
et stykke tid north state og lm)

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-06-11 17:25

On 4 Jun., 23:17, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> Alkoholiker,Pillemisbruger eller nogen anden form for
> stofmisbruger(jeg ryger nogle cigaretter, som regel prince eller look

Ja, jeg tror egentlig også bare at hvis det lykkedes for
nogen at gøre mig til en stofmisbruger, så ville jeg også bare aflive
mig selv!
(01:26 CET) så det er den 5/6-2011 selvom headeren/
overskriften siger noget andet!