3-6-2011
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-06-11 03:44

Cigaretter og alkohol(Ginseng Tonikum 13%)
Langt over den anbefalede dagsdosis!

C-Vitaminer!

Hovedpine,ondt i højre underkæbe bagerst!
(programmering/emdr , muskel der spænder!)

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-06-11 11:22

On 3 Jun., 11:44, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
>
> C-Vitaminer!
>
> Hovedpine,ondt i højre underkæbe bagerst!
> (programmering/emdr , muskel der spænder!)

Calcium,Magnesium,Kalium,fiskeolie,
Metabolisme og krops temperatur i vejret!

Har den samme fornemmelse, af grim olie
som jeg beskrev for et stykke tid siden
http://groups.google.com/group/dk.helbred/msg/647f9b79a5ce77ba?dmode=source
(et par måneder og skosværte som DJ Ævl
hældte ind i bihulen og grim olie, jeg var lige ved ikke
at nævne det men jeg skrev vist også en del om det i 2009!

Grunden til at jeg nævner det, er fordi jeg
ikke vil beskyldes af Bjørnholt og hans vanvittige, for at opdigte det
hele,
da jeg lige så en uheldig person med
brandsår havde skrevet et indlæg,
og jeg ved allerede hvordan røvhullet Bjørnholt virker i hjernen!

Min hukommelse er gravet væsentlig
mere fri siden den gang, og jeg ved
det ikke var en rød olie kande!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-06-11 11:37

On 3 Jun., 19:22, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> da jeg lige så en uheldig person med
> brandsår havde skrevet et indlæg,
> og jeg ved allerede hvordan røvhullet Bjørnholt virker i hjernen!

Uanset hvad så er DJ Ævl og BJørnholt bare nogle
dumme svin og landsforæddere!

Og uanset hvad så er det forædderi i et Demokrati
at programmere vælgerne til at stemme på et
bestemt politisk parti!

Angreb på landets regeringsform og femte
kolonne virksomhed!

Desuden har de begået mord, for at skræmme mig
og bagefter forsøgt at give mig skylden!

De myrdede Gerhard Mundus Nicolaysen,
og forsøgte bagefter at give mig skylden for mordet!

Jeg blev kun reddet af at være i shock månederne før
og fik det indtryk at han havde skudt sig i køkkenet
fra Frederikssund politi!

Da jeg blev sat i en trance et par dage efter og sat
til/tvunget af programmering til at forestille
mig, at jeg gjorde det, og fortælle om det imens,
det blev optaget på bånd!

Det er det forkerte rum på båndet!
Bjørnholt har bare fået besked fra DJ Ævl
om at det er blevet gjort!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-06-11 12:10

On 3 Jun., 19:37, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> det blev optaget på bånd!
>
> Det er det forkerte rum på båndet!
> Bjørnholt har bare fået besked fra DJ Ævl

Det ligger så også i andre nyhedsgruppe arkiver
i hele verden hvis nu Google skulle få selektiv
hukommelse igen!

/Allah