Opbevaring af udstyr
Fra : Christian Stidsen

Dato : 03-06-11 00:30

Jeg har kigget lidt på
http://biltema.dk/da/Bil---MC/MC/Personligt-udstyr/Opbevaringshylde-til-personligt-MC-udstyr/
for at få noget til at hænge mc-tøj m.m. på.

Desværre er der lidt langt til Odense / Ålborg - er der nogen der ved om
noget lignende til opbevaring ?

M.v.h.

Christian

--
XB12SS
FZS600 - TIL SALG

Fra : Martin Sørensen

Dato : 03-06-11 10:50

> http://biltema.dk/da/Bil---MC/MC/Personligt-udstyr/Opbevaringshylde-til-personligt-MC-udstyr/
> for at få noget til at hænge mc-tøj m.m. på.

Jeg har købt varenummer 10003319 ved louis.de - det ser ud til at være
næsten den samme vare, dog en lille smule dyrere.

--
Mvh. Martin

Fra : draugluin

Dato : 05-06-11 14:04

Den Fri, 03 Jun 2011 01:29:33 +0200 skrev Christian Stidsen:

> [...]
> for at få noget til at hænge mc-tøj m.m. på.
>
> Desværre er der lidt langt til Odense / Ålborg - er der nogen der ved om

Jeg har en hjemmelavet udgave af sådan en:
http://www.bikeronline.dk/crew/read.php?id=166
der fungerer perfekt.
Desværre ser det ud til at pkmotor er lukket, så du skal måske også selv
lave din egen.

Fra : ib tinning

Dato : 05-06-11 14:51

"draugluin" <ingen@epost.adr> skrev i en meddelelse

> personligt-MC-udstyr/

her i huset bruger vi noget alle denne her
http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/60099791

og den er god til vores 3 hjelme og tøj

mvh ib