Helbred 02-06-2011
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-06-11 06:53

Vitamin pille,Jern,C-vitaminer,Calcium,
Kalium(pilleform og naturform-bananer)

Har det lidt bedre fysisk, der er en del programmering
der roder med min personlighed, selvsikkerrhed,
Selvtillid og Dominans!

Skrev nogle indlæg i dk.politik i morges slettede
dem igen(cancel msg via google's web interface)
og redigerede før det tilsidst lykkedes at poste
et indlæg hvor jeg ikke har skrevet på en måde
som nemt kan misfortolkes, og kommunikere
noget jeg ikke vil!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-06-11 06:56

On 2 Jun., 14:52, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
> og redigerede før det tilsidst lykkedes at poste
> et indlæg hvor jeg ikke har skrevet på en måde
> som nemt kan misfortolkes, og kommunikere

nå, ja fiskeolie!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-06-11 08:42

On 2 Jun., 14:55, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> nå, ja fiskeolie!
>
> /Allah

Magnesium - 2 x 300Mg og 2 x 375Mg,
Nogle jeg havde stående i lejligheden, så jeg
tog chancen, softwaren i mit alarm system er stadigvæk
lavet om!

Var ved at spise nogle C-vitamier i depot form jeg
også har haft stående, men har lært at gå udenom
dem, da jeg har haft en del der ikke oxidere
(bliver gule) når de kommer i kontakt med noget grimt!

Har nogle andre C-Vitaminer der er til at opløse i vand!
De er ret gode, gør næsten en flaske mineral vand til
en sodavand(smag og brus) jeg plejer ellers ikke
at bryde mig om sodavand!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-06-11 08:46

On 2 Jun., 16:41, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> De er ret gode, gør næsten en flaske mineral vand til
> en sodavand(smag og brus) jeg plejer ellers ikke

Man kan købe de der c-vitaminer i super brugsen,
De er i sådan et lille aluminiums rør!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-06-11 09:07

On 2 Jun., 16:45, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Man kan købe de der c-vitaminer i super brugsen,
> De er i sådan et lille aluminiums rør!
>
> /Allah

og så indtager jeg forresten også nogle
finitro, der skulle hjælp brusk i kroppen,
og forbedre brusk!

Det er fordi en del mennesker bliver meget
syrlige af edta og c-vitaminer ,kaffe,cigaretter
Osv....Og især ved for lavt Kalium indhold bliver
både brusk og knogler ødelagt!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-06-11 09:15

On 2 Jun., 17:06, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Det er fordi en del mennesker bliver meget
> syrlige af edta og c-vitaminer ,kaffe,cigaretter
> Osv....Og især ved for lavt Kalium indhold bliver

Der er en i min familie der har problemer med brusk
og jeg har ikke tænkt mig og have det problem
så jeg spiser de orange finitro en gang imellem!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-06-11 09:54

> [...]
>
> Det er fordi en del mennesker bliver meget
> syrlige af edta og c-vitaminer ,kaffe,cigaretter
> Osv....Og især ved for lavt Kalium indhold bliver

Kors, der var et tidspunkt for et par måneder siden
hvor det var ligeså grimt som i 2006!

/Allah

Der er stadigvæk et eller andet ved min personlighed,
Der er lavet om, et forsøg på at gøre mig til en person
jeg ikke bryder mig om!

Det er et forsøg på at gøre mig til en voldelig person!
En der er større sandsynlighed for slå ud efter folk
en ellers!

I kombination med begrænset intelligens!

Det er også en kombination der får mig til at aflive mig selv!

Det er næsten ligeså grimt som hviss det lykkedes at gøre
mig til en perverser!

Men det er heldigvis ikke lykkedes at gøre mig
til en Nazist,perverser,alkoholiker eller pillemisbruger!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-06-11 10:02

On 2 Jun., 17:54, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> mig til en perverser!
>
> Men det er heldigvis ikke lykkedes at gøre mig
> til en Nazist,perverser,alkoholiker eller pillemisbruger!

Og min brainstem/underbevidsthed ved
at jeg er villig rtil at gøre alvor af den trussel
uanset hvad BJørnholt og DJ ÆVls programmering
end antyder!

/Allah