Læser
Fra : Bente

Dato : 01-06-11 18:23

Er der nogle som har anelse om hvor mange personer som læser denne
nyhedsgruppe her?

Hilsen
Bente

Fra : Kim J

Dato : 02-06-11 07:16

Hej Bente,

"Bente" <dullebente@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Er der nogle som har anelse om hvor mange personer som læser denne
> nyhedsgruppe her?
>
> Hilsen
> Bente
Jeg gør, men der er nu ret meget støj i gruppen. For nogle år siden var der
interessante debatter her, men der er godt nok lagt mellem dem i dag.

Mvh
Kim J.

Fra : Bente

Dato : 02-06-11 09:01

Ja det kan jeg se
hvor snakker og diskuterer man ellers sexemner henne?

Fra : Kim J

Dato : 02-06-11 11:54

Hej Bente,

> Ja det kan jeg se
> hvor snakker og diskuterer man ellers sexemner henne?
>

> "Kim J" <bl320SLET@lafnet.dk> skrev i en meddelelse

Ved ikke lige hvor man ellers diskuterer det? Men du er da velkommen til at
smide et indlæg her, og så se, hvilken respons du får på det. Sikkert en del
useriøst, men måske også noget seriøst?

Tror mange har forladt gruppen pga. useriøse indlæg?

Mvh
Kim J.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 03-06-11 16:59

Den 01-06-2011 19:22, Bente skrev:
> Er der nogle som har anelse om hvor mange personer som læser denne
> nyhedsgruppe her?

næppe ret mange - men jeg ved der er skribenter der af nok mest
sentementale årsager kikker ind
gruppen en gang i mellem - det var en enestående gruppe fra 99 til
begyndelsen af 02 også begyndte det at gå ned af bakke og den mere eller
mindre døde i 04- hvorfor det blev sådan er svært at sige
men jeg tror de faste skribenter slet og ret havde debatteret alting
sønder og sammen 12 gange - hvorefter folk begyndte at falde fra og til
sidst var der kun sludder tilbage - med flames og kværulanteri ...

hvorfor der var en debat om at lave en modereret gruppe - af b.la
undertegnet for slet og ret at bevare kvaliteten i gruppen , men
underligt nok var selv de bedre skribenter i mod dette

egentligt synd fordi - det var en meget social aktiv gruppe med masser
af fester og kom sammen hvor de yngste var 17 og de ældste omkring 60
og det fungerede bare ..

jeg kender stadigt en 10-12 skribenter fra den gang - har dem på
Facebook mail sms osv.

men jeg tror bare du skal skrive og du vil få svar men en større debat
bliver det næppe ..

--
Mv
Bo M Mogensen