Slettede indlæg og tråde!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-06-11 11:36

Igen slettede indlæg og tråde der forklare
DF' s indblanding i ulovligheder Tråden 01-06-2011!

er forsvundet fra Google, den ligger selvfølgelig
på andre news servere hvis Google propagere
ordentligt og i andre nyhedsgruppe arkiver!

Sørgeligt når et politisk parti opføre sig på den måde
istedet for at sagsøge for Injuirier, i det mindste
er det en indrømmelse overfor vælgerne!

Nå men jeg fandt en til, har haft fat på den
før "du må kun have ondt af dig selv"

Så jeg har sat lighedstegn mellem at tro på den udtalelse
og så det at "tro på at vand ikke er vådt, og månen
er lavet af grøn ost" i underbevidstheden, efter jeg
tog mig selv i, næsten at fnise af grin under bruseren
af noget som egentlig ikke er sjovt!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-06-11 11:56

On 1 Jun., 19:35, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
> er lavet af grøn ost" i underbevidstheden, efter jeg
> tog mig selv i, næsten at fnise af grin under bruseren

Jeg har ikke ondt af jer!
Jeg havde lidt ondt af min mor igår, fordi
hendes søn har fået hende smidt i Kvante mekaniske
mareridt Helvede når hun dør!
Men ikke længere!

Jeg har ikke snakket med hende i et par år!

/Allah