Helbred 01-06-2011
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-06-11 02:57

Har det en del bedre idag, ligesom en lidt dårlig
dag før EMDR i 1998!

Bedre end jeg har det i tretten år!

Sidder stadigvæk og ærger mig over arten
og dens udryddelse!

Det kunne virkeligt havde været skide sjovt!

En ring på hjernen, en ring på hjørnen,
Kvante mekanisk af tortur, den eneste ægte
hjørnering, Enhjørringen som er GUD!

Den største tyr i universet med sine horn
snurret rundt om sig selv!

25-04-1973(Tyrens stjernetegn)

Jeg har siddet og prøve at finde en måde
omkring Helvedes Fejlsikring, der er ingen!

Nå, jeg skal have vasket noget tøj idag,
og bestilt et rengøringsfirma, til at gøre rent
den omkring den 5. eller 6. !

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-06-11 03:40

On 1 Jun., 10:57, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
> omkring Helvedes Fejlsikring, der er ingen!
>
> Nå, jeg skal have vasket noget tøj idag,
> og bestilt et rengøringsfirma, til at gøre rent

Mangler også ca. 40 procent af min IK,
sammenlignet med før EMDR!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-06-11 03:43

On 1 Jun., 11:39, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Mangler også ca. 40 procent af min IK,
> sammenlignet med før EMDR!
>
> /Allah

Desuden så er den heller ikke den livslyst og livsglæde
der var, uanset hvor lav den var, der er fjernet ca. 3/4

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-06-11 03:51

On 1 Jun., 11:43, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Desuden så er den heller ikke den livslyst og livsglæde
> der var, uanset hvor lav den var, der er fjernet
>ca. 3/4
>
> /Allah

Det er så sammenlignet med 1998!

/Allah( alle alfa males med horn sat sammmen til en, for der har altid
kun været en mig!)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-06-11 03:54

On 1 Jun., 11:50, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Det er så sammenlignet med 1998!
>
> /Allah( alle alfa males med horn sat sammmen til en, for der har altid
> kun været en mig!)

Nå, men det virker som om i ihvertfald har en tyve år
minimum!

Ellers er der gået et eller andet galt!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-06-11 04:15

> Det er så sammenlignet med 1998!
>
> /Allah( alle alfa males med horn sat sammmen til en, for der har altid
> kun været en mig!)

Nå det er bare med at vågne resten af vejen op,
og finde ud af hvad for nogle løgnhistorier BJørnholt
har bildt folk ind, og få resten af "bare selv find på en god grund
til at Peter Nicolaysen er skyld i alt hvad der er gået galt i dit
liv" til at dø i hændelige uheld!
Ved at påvirke med kvante mekanik!

Og det samme med BJørnholts kollegaer og deres familier på verdens
plan!

Jeg tror også at scientologer ryger med!
Det er for at undgå chancen at de har
manipuleret mig på nogen måde, eller
antyder de har!

Alle religiøse mirakler er kvante mekanik!

Jeg må gerne!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-06-11 09:38

On 1 Jun., 12:14, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> manipuleret mig på nogen måde, eller
> antyder de har!
>
> Alle religiøse mirakler er kvante mekanik!

En af de beskyldninger, jeg har måtte stritte imod
er en beskyldning om er at være skitz!

Det er den beskyldning jeg har været tættest på,
at tro/programmeret til at tro på!

Efter at have givet tilladelse til noget EMDR for
at se om det kunne hjælpe på en depression!

Og det mislykkedes for de "skyldige" at benytte lejligheden
til at programmere mig til at stemme DF, og den efterfølgende
ødelæggelse, det indtil videre har taget mig tretten år at vågne
op fra!

Med ting låst i hukommelsen, beviser gemt væk og glemt!
ellers var de forsvundet!

Det nærmeste at blive slået fuldstændig ihjel, og bildt
ind at jeg var skitz og gjort kemisk sindsyg, var for en del år siden!

Det er "EKSTREMT" så effektiv, beskyldningen alene er,
til praktisk taget at slå et menneske ihjel socialt!

Det har vist sig at være et mordvåben i Vesten,
når mænd får ting låst i hukommelsen, og hjernen ødelagt!

Den situation der reddede mit liv, jeg gik og var fuldstændigt
ødelagt,kunne ikke tænke sammenhængende og
overvejede at prøve nogle af medicinal industriens produkter
jeg havde sørget for at have liggende!

Et stykke tid senere(et par timer) var jeg fuldstændig klar i hovedet,
som før EMDR, jeg havde overbevist mig selv om jeg
havde indtaget produktet!
(ifølge pakningen skal man indtage det i mange måneder,
før det virker, nu har jeg noget andet liggende der
kan bedøve en hest)

Det havde jeg ikke, pakningen var uåbnet, og jeg
huskede da programmeringen blev lavet!
"du skal spise bedøvende ting i større og større
mængder, det må kun virke i starten"

Et par dage senere, fik jeg med held slået det over på
c-vitaminer!

Der var problemer med det i et par uger før det blev stabilt!

Programmeringen er bakket op af det værste tortur der er!
Smerte signaler til brainstem og limbic system!

Under alle omstlændigheder så har de skyldige ikke
rigtig noget at miste ved at gøre mig til en offentlig
sindsyg!

Det er trods alt forædderi
(angreb på landets regeringsform, programmering af vælgerne
i et demokrati!)

Desuden er der også mord!

For slet ikke at tale om tortur og programmering af mig
,gentagne indbrud!
(softwaren i mit alarmsystem er vitterlig lavet om!)

For slet ikke at tale om at true mig til at påstå at fysisk
have slået en person, for at redde personens liv,
da der ellers ville være endnu et mord!
(som jeg højst sandsynligt ville være forsøgt hængt op på!)

Det er altsammen mens jeg har været gjort uvågen,programmeret
forsvarsløs!(1998)

/Allah