[Firefox] Kan den holde op med at spørge o~
Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 31-05-11 23:54

Hej alle

Kan m,an få Firefox til at holde op med at spørge om den skal
vende tilbage til den side man lige har bedt den om at vende
tilbage til?

Hvis man har brugt en formular på en side og kikket på
resultatsiden og vil vende tilbage, skriver den noget med at det
så bliver nødvendigt at gensende data.

Det er træls.

--
Bertel

Fra : Leif Neland

Dato : 01-06-11 00:17

> [...]
>
> Hvis man har brugt en formular på en side og kikket på
> resultatsiden og vil vende tilbage, skriver den noget med at det

Bare du så ikke senere brokker dig over at du har bestilt den samme vare
3 gange

Leif

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 01-06-11 06:30

Leif Neland skrev:

> Bare du så ikke senere brokker dig over at du har bestilt den samme vare
> 3 gange

Det gør jeg ikke. Jeg har hidtil brugt Opera, og den har aldrig
spurgt. Jeg har handlet mange gange på nettet.

Jeg har i øvrigt flere gange omend for lang tid siden prøvet at
gå baglæns i et indkøbsforløb. Det resulterer i at indtastede
data går tabt. Det er nok kun én bestemt side til allersidst der
måske kunne udløse den fejl du antyder.

--
Bertel

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 01-06-11 08:23

> Kan m,an få Firefox til at holde op med at spørge om den skal
> vende tilbage til den side man lige har bedt den om at vende
> tilbage til?

Dette skulle vist omgå dialogboksen:

about:config => browser.sessionstore.postdata => skift værdi
fra 0 til 1.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Omfattende brugerguide for begyndere om ubuntu Linux:

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 01-06-11 08:45

Kim Ludvigsen skrev:

> Dette skulle vist omgå dialogboksen:

> about:config => browser.sessionstore.postdata => skift værdi
> fra 0 til 1.

Ja tak, det ser ud til at virke.

--
Bertel