Noget mere Grimt om DF(Politisk Parti)
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 31-05-11 12:58

Der er noget, bedste måde at beskrive det på er nok FUD!
Der er forstærket med en fysisk
Følelse der er modbydelig grim,

Det er en kombination af smerte
fra mit øre, og fra bihulen(hulrummet bag næsen)

Det kan ikke beskrives hvor grimt det er!

Der er signaler til limbic system og brainstem, jeg har undgået
det de fleste ville gøre, nemlig at stikke ting ind i bihulen, for at
få det der gør smerten væk!

Det er også kombineret med en modbydelig emotionel følelse!

Ontopic da DF er impliceret!
Og da det var en del af at ødelægge mig, fordi jeg
ikke kunne programmeres til
at stemme DF!

Jeg har haft to læger til at kigge derind for et års tid(egentlig to
siden)
Det må være rigeligt!

Har indtaget Fiskeolie,C-vitaminer,Calcium,Ginseng,Jern!

Den der modbydelige fysiske følelse, vandre rundt
omkring,(Højre side af næsen,Højre tinding,
mellem højre side af baghovedet og højre øre!

Det er ren programmering, med det foremål at
få min brainstem og underbevidsthed til at slå
mig ihjel, da jeg er torteret kvante mekanisk aktiv
(se skeløjede tv-journalister på tv kanalen tv2 news)

Så jeg ødelægger min egen hjerne, det er gjort
Lige efter jeg blev torteret aktiv, i 1998 ,mens
jeg var programmeret til at tro jeg selv var
skyld i smerten, og til at adlyde Karsten BJørnholt!
Og i dyb trance, og så skulle det aktiveres på et
bestemt tidspunkt!

/Allah