Betalingskortgebyrer
Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 31-05-11 18:37

Jeg har lige handlet på nettet og lagde mærke til, at der blev lagt 2,88
kr (svjh) på regningen, da jeg betalte med Dankort.

Der var osse en længere liste over betalingskort - med gebyrer op til
nogle-og-tyve kroner.

På Dankort bestod gebyret både af et fast beløb og et beløb der afhang
af prisen på varen - ca 1.450,- kr.

Men iflg

http://epn.dk/privat/article2446963.ece

så bliver gebyrerne først "giver fri" efter 1. juli.

--
Ikke ham på Facebook.

Fra : Hauge

Dato : 31-05-11 18:53

Den 31-05-2011 19:36, Axel Hammerschmidt skrev:
> så bliver gebyrerne først "giver fri" efter 1. juli.

Regner med at din handel på nettet var nethandel, der (her) er det ikke
noget nyt.

Mvh Hauge

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 31-05-11 18:55

Den 31-05-2011 19:36, Axel Hammerschmidt skrev:

> Men iflg
> http://epn.dk/privat/article2446963.ece
> så bliver gebyrerne først "giver fri" efter 1. juli.

Det er for fysisk handel. Det har længe været tilladt at
opkræve gebyr for brug på nettet.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Hold dit livs drømmeferie i Thailand:

Fra : Jet

Dato : 02-06-11 09:04

On 31 Maj, 20:36, hl...@hotmail.com (Axel Hammerschmidt) wrote:
> [...]
>
> Men iflg
>
> http://epn.dk/privat/article2446963.ece
>
> så bliver gebyrerne først "giver fri" efter 1. juli.

I alle EURO lande bliver der tilladt 50 cent (3,80 kr) på ethvert kort
også ved køb via PayPal
det sker hos mig og alle andre