Hvad får en tæve til at "lette ben"?
Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 31-05-11 00:09

Hvad får en tæve til at "lette ben" som en hanhund og markere "overalt"
i stedet for de 3 pøle som de ellers lægger?

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Pwh

Dato : 31-05-11 08:27

Hans Paulin (6310), skrev:
> Hvad får en tæve til at "lette ben" som en hanhund og markere
> "overalt" i stedet for de 3 pøle som de ellers lægger?

Det hedder sig at det er dominante tæver der oftest gør det,
men jeg ved ikke hvorfor.
Min egen Angel som er ret dominant letter ben 90% af gangene,
hun er ret god til det efterhånden

/Jens (som ikke selv letter ben)

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 31-05-11 09:34

Pwh har bragt dette til os:
> Det hedder sig at det er dominante tæver der oftest gør det,
> men jeg ved ikke hvorfor.
> Min egen Angel som er ret dominant letter ben 90% af gangene

Ok, tak :)

Hans
www.zofiaoghans.dk