Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Tilbud på Lightroom hos Amazon
Fra : Robert Piil

Dato : 30-05-11 22:03

Hvis man har syntes at LR3 hidtil har været for dyr, så er chancen der nu:

http://www.amazon.com/gp/offer-listing/B003739DVY/ref=dp_olp_new?ie=UTF8&condition=new

119,99$

--
Robert Piil
http://piil.org/

Fra : Michael

Dato : 30-05-11 22:30

Den 30-05-2011 23:03, Robert Piil skrev:
> Hvis man har syntes at LR3 hidtil har været for dyr, så er chancen der nu:
>
> http://www.amazon.com/gp/offer-listing/B003739DVY/ref=dp_olp_new?ie=UTF8&condition=new
>

> 119,99$

Kan man købe Adobe´s produkter fra en Amerikansk side?
Hvis man kan, skal der ikke lægges told + moms oven i
beløbet?

Har for nogle dage siden fået et tilbud fra Adobe DK
også LR3, til 1.115 ekskl moms.

Mvh.
Michael

Fra : Robert Piil

Dato : 30-05-11 23:42

Den 30/05-11 23.29, Michael skrev:

> [...]
> Hvis man kan, skal der ikke lægges told + moms oven i
> beløbet?
>
> Har for nogle dage siden fået et tilbud fra Adobe DK

Selv hvis der skulle komme told og moms på er det noget billigere.

Jeg troede ikke der skulle være noget i vejen for at købe den gennem
Amazon, men der kommer godtnok en restriction på hvis jeg prøver.

Prisen er også 119,95 hvis man prøver fra den engelske shop, men det er
desværre i pund og ikke dollars.

--
Robert Piil
http://piil.org/

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 31-05-11 02:44

Den 30-05-2011 23:03, Robert Piil skrev:
> Hvis man har syntes at LR3 hidtil har været for dyr, så er chancen der nu:

> [...]
ja man spare told men ikke moms ved amazon uk
http://www.amazon.co.uk/Adobe-Lightroom-3-0-Mac-PC/dp/B003N7O3CI

men det bliver næppe biligere

--
Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Robert Piil

Dato : 31-05-11 07:08

Den 31/05-11 03.44, Bo M Mogensen skrev:

> men det bliver næppe biligere

Joe...
http://www.amazon.co.uk/gp/offer-listing/B003N7O3CI/ref=sr_1_1_olp?s=software&ie=UTF8&qid=1306822037&sr=1-1&condition=new

--